mor til to gutter + en engel! Skrevet 2. september 2010 #1 Del Skrevet 2. september 2010 Så nå tilhører jeg her hos dere, er 12 pluss 1 i dag jeg hadde en dag i går der jeg abre spøy og spøy klarte ikke og stoppe, vrengte hele mage sekken og lå ut med feber og greier. var så heldig og fikk komme inn, etter vi har hatt dette før i di andre svangerskapene frem til uke 20. også får jeg i meg veldig lite med drikke. da vi kom inn, var vi så heldig at ahn som er spesialist på ultralyd var der, så i stede får di dårlige apparatene di har på føden tok han med oss ned og vi fikk bruke dem alt så kjemep bra ut, så til og med nese beine så tidlig og dette var utvendig ul. alt sto bra til og den hadde det supert der inne. begynte og bokse og snu seg og vinket til opss, og vi fikk 8 ul bilder, noen der vi ser en helt perfekt hånd, men alle fingrene herlig følelese. skal igjen på ul om en uke. Vi får bedre oppfølging pga vi fant ut at jent ungen våres i fjor hadde hygrom, turnersyndrom, alvorlig hjertefeil, ikke foster vann, pluss at det var ingen forening med liv :/ pluss i 2005 føde jeg i uke 33. men nå ser vi framover og bare det og se en så frisk baby i magen nå gjør kvalmen litt bedre(bare litt) hehe. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/142272672-da-har-jeg-blitt-flyttet-3-dager-frem-fra-en-ul-i-g%C3%A5r-kveld-p%C3%A5-riksen-og-kommer-hitt/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
J -76 Skrevet 2. september 2010 #2 Del Skrevet 2. september 2010 Hei så koselig å få deg hit til 2 trim og ikke minst GRATULERER! Så heldig du er som har fått så grundig UL, du kan virkelig senke skuldrene du nå. God bedring med spyingen, håper det bedrer seg for deg snart. Klem Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/142272672-da-har-jeg-blitt-flyttet-3-dager-frem-fra-en-ul-i-g%C3%A5r-kveld-p%C3%A5-riksen-og-kommer-hitt/#findComment-142275279 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå