oppned Skrevet 2. september 2010 #1 Skrevet 2. september 2010 Jeg dro opp på føden i går på grunn av masse kynnere og sterke menssmerter og fikk beskjed om at ting hadde begynt å modne seg og så vidt åpne seg.. Så jeg kunne velge mellom å bli på sykehuset eller å dra hjem (har kort vei) med streng beskjed om å ligge i senga i en uke eller to.. Har veldig lite lyst at den lille skal komme nå.. Noen tips til aktiviteter? Jeg prøver bare å godta at jeg ikke kan gjøre alt husarbeidet som jeg "trenger" å gjøre.. Og bare ligge her å dirigere folk..
Bålle84+j06+nooni161010 Skrevet 2. september 2010 #2 Skrevet 2. september 2010 sitte å stryke babytøy om du kjeder deg:D
Voyeur Skrevet 2. september 2010 #3 Skrevet 2. september 2010 Huff, ikke sitt å stryk babytøy, hørtes skrekkelig kjedelig ut når man er låst til sengen. Send mannen ut for å kjøpe noen gode TV serier: Mad Men, The Wire, Heroes, True Blood.... Ja, jeg vet ikke hva du liker å se, men er masse spennende ute nå. Les noen bøker! Hvis du ikke allerede kan hekle/strikke, får du tak i noen garnnøster og et par strikkepinner el heklekrok, så lager du et babyteppe mens du ser på tv. Kan anbefalest spesielt til formiddagene når det går mye meningsløst på tv:) Hvis du ikke kan stikke, har du jo et prosjekt:) Spill et pc spill eller konsoll spill der du skal løse masse oppgaver eller ut på en quest. Her kan sikkert mannen hjelpe deg med å finne noe! Er også mye gratis på nett. Vel, var litt ihvertfall;)
Jente0411*Høygravid!* Skrevet 3. september 2010 #4 Skrevet 3. september 2010 vil bare ønske deg lykke til! jenta mi kom i uke 36+0 og var større en det jordmor sa hu kom til å vær,hu sa 2500gr maks,hu var 2950gr:) helt ferdig,spiste selv,pustet selv,ingen gulsot..helt 100% frisk og selv om hun var i teorien prematur,ble hun ikke regnet som d:) så OM noe skjer! så går d nok heeelt fint:)
oppned Skrevet 7. september 2010 Forfatter #5 Skrevet 7. september 2010 Takk for oppmuntring:) Ja, jeg fant fram hekletøy og har masseproduksjon her;) Det er jo så smått, så blir jo ferdig med en gang! (Gøy!!) håperpånr2-6pp-GRAVID Takk for meldingen! Godt å høre at det har gått fint med din, så satser vi på at det gjør det med min også
spent08 Skrevet 7. september 2010 #6 Skrevet 7. september 2010 Gutten min ble født i uke 35, han var 2400 gram, helt frisk, trengte ingen pustehjelp og vi reiste hjem etter 5 dager på sykehuset.(men det var mest pga formen min at vi ble så lenge.), så du skal nok ikke bekymre deg:) På sykehuset vil de selvfølgelig, i de fleste tilfeller at småttisene skal holde seg inne så lenge som mulig, men ingen krise om han kommer nå
oppned Skrevet 10. september 2010 Forfatter #7 Skrevet 10. september 2010 Takk for oppmuntrende meldinger! I dag er jeg 37+1 og barnet er "klart". Jeg har brukt den siste tiden på å hekle veeldig mye;) Føler meg annerledes i kroppen. Tror jeg trengte tiden i senga og på sofaen. Nå tror jeg ikke barnet kommer med det første.. Bare magefølelsen som sier meg det:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå