Collette Skrevet 2. september 2010 #1 Skrevet 2. september 2010 Vi skal så smått begynne å prøve på nr 2. Har sluttet på p-piller og forrige måned fant jeg el med el-test. Denne måneden klarte jeg ikke å finne den. Hadde el på dag 15 sist, testet hver dag fra dag 11 nå, men ingen el. Nå er jeg redd det er noe galt med meg. Har en gutt født i januar-09 fra før. Føler meg plutselig så gammel, 29 år. Flere som bekymrer seg?
Gjest Skrevet 2. september 2010 #2 Skrevet 2. september 2010 Nå er jeg 6 år eldre enn deg, og jeg føler i hvertfall angsten i mageregionen.. Frykten for å ikke kunne få nr 2 er stor. Prøver å kose meg med den lillemannen jeg har!
Collette Skrevet 2. september 2010 Forfatter #3 Skrevet 2. september 2010 Uff, forferdelig å føle det sånn. Tok det lang tid med nr 1?
Therese:):) Skrevet 2. september 2010 #4 Skrevet 2. september 2010 Du er ikke gammel. Og så har du jo to eggstokker, og de trenger ikke fungere helt likt. Du skal se at du finner el neste måned akkurat på dag 15. Lykke til.
Collette Skrevet 2. september 2010 Forfatter #5 Skrevet 2. september 2010 Takk for at du sier at jeg ikke er gammel, Therese. Fikk helt panikk da jeg så Puls på NRK på mandag. Har ikke tenkt over at man har eggløsning fra annenhver eggstokk. Kanskje jeg bare har testet på ugunstig tidspunkt? Klarte det på første forsøk sist gang, så det bør jo gå etter hvert nå også. Er jo bare 2 år siden.
AMC? Skrevet 3. september 2010 #6 Skrevet 3. september 2010 Hei, 36 år, min 8pp gikk nettopp ikke, så her kom panikken som kastet på meg i dag. Har heldigvis verdens søteste lille 4 åring hjemme.... Men ikke lett dette her.....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå