Gå til innhold

MA, uten å blø etter inngrep, men nå plutselig blod?!?

Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Jeg har desverre blitt en av dere her inne. Trodde liksom aldri at dette ville hende meg (er ikke det rart hvordan man alltid tror at ting bare skjer alle andre...).

Jeg begynte å blø forrige fredag, og reiste selv for å betale for ultralyd sjekk. Ulykken var komplett da jeg fikk beskjeden om at det lille fosteret ikke hadde hjerteslag eller var så stort som det skulle være i uke 9.

Ble lagt inn på sykehus for utskrapning mandag morgen.

Jeg blødde kun litt lyserosa blod etter inngrepet, men ingenting i dagene etter. Først i dag, 3 dager etter inngrepet, var trusen full av tynt rødt blod. Ca like som ved en vanlig mens, bare litt tynnere blod.

Er det noen som har opplevd å blø først flere dager etter inngrepet?? Er det normalt??

Og må man uansett vente 14 dager før man kan ha samleie igjen?

Fortsetter under...

Jeg hadde en utskrapning igår etter at jeg begynte å blø på torsdagen. Jeg har kun blødd pittelitt rett etter utskrapning igår. Idag har jeg ikke blødd i det hele tatt kun litt brunfarget utflod idag.... får vente til i morgen for å se om det blir stopp eller slikt som deg at jeg blør mer... vi får se. Jeg oppretta en tråd lenger opp på det samme om hvor lenge det er normalt å blø, siden legen sa normalt opp til 14 dager.

Lurer også på med sex etter de 14 dagene. Tenker at når man er ferdig å blø, er ikke infeksjonsfaren over da??

Blødde bare litt i en dag etter utskrapning. Vi hadde sex 3 dager etterpå, hadde fått beskjed om at vi måtte vente til jeg sluttet å blø, men står jo 14 dgr over alt. Vi hoppet av i svingen i en mnd, for ble anbefalt å vente en mnd før vi skulle bli gravide på nytt. Ikke fått noe infeksjon, men er jo sikkert lurt å vente litt m sex etter utskrapning, et par dager etter blødningen har stoppet f.eks

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...