fastelavens_bolla! Skrevet 2. september 2010 #1 Skrevet 2. september 2010 Hvor i alle dager får man tak i MAM 0+ flaskesmokker??? får man ikke kjøpt disse løse??
♥ Vinterbarnet ♥ Skrevet 2. september 2010 #2 Skrevet 2. september 2010 Tror det minste er 1+. jeg fant aldri noe mindre hverken på matbutikker eller apotek. 1+ rant det for fort i, så vi måtte bytte til avent i starten.
fastelavens_bolla! Skrevet 2. september 2010 Forfatter #3 Skrevet 2. september 2010 fant 0+ flasker på ica supermarked og tuten der er helt fantastisk bra, men ikke så fornøyd med selve flasken:/
fastelavens_bolla! Skrevet 2. september 2010 Forfatter #4 Skrevet 2. september 2010 kan hende det er de nr 1 jeg leter etter, kikket på tuten og der står det nr 1. på pakkningen sto det 0+ :s
2010 Mammaen Skrevet 2. september 2010 #5 Skrevet 2. september 2010 Det er vel til 0 mnd men str heter nr 1. Litt forvirrende, men vi trenger jo litt forvirring i hverdagen ;-) De som det står 1+ på pakken står det 2 på tutten. Veldig enkelt :-p
fastelavens_bolla! Skrevet 2. september 2010 Forfatter #6 Skrevet 2. september 2010 hehe ja ammetåke og tall er ingen god kombinasjon. men får man tak i disse tutene løse? eller er det bare de 3+ man får kjøpt?
2010 Mammaen Skrevet 2. september 2010 #7 Skrevet 2. september 2010 Jeg har bare en mam flaske og den kjøpte jeg med tutt på Rema. Ellers har jeg sett at de har stort utvalg av flasker og tutter på Barnas hus, men jeg ammer, så jeg har ikke så mange flasker og har derfor ikke helt oversikten om de har mam der også, men kan kanskje sjekkes ut med en telefon?
fastelavens_bolla! Skrevet 2. september 2010 Forfatter #8 Skrevet 2. september 2010 jeg får ringe litt rundt å høre ja
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå