Gå til innhold

Den verste lukta?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg trodde at det å måtte hjelpe pasienter med vask etter uhell med avføring og oppkast virkelig var det verste jeg kunne utsettes for av lukter mens jeg er gravid. Merket også, før jeg fikk sykemelding, at jeg raskt fanget opp lukta av urinveisinfeksjoner, melena (blod i avføring), infeksjon i sår etc.

Men må innrømme at den aller verste lukta hittil er noe man lager mat av! Nemlig rått kyllingkjøtt! Kyllingkjøtt er en av mine favoritter, men heretter får gubben ta seg av tilbredningen gitt... ikke så gøy å måtte hive seg over utslagsvasken på kjøkkenet for å slippe å tørke opp fra gulvet...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det jeg reagerer mest på for tiden er stekt bacon. Hvis mannen bare tenker tanken på å lage egg og bacon må jeg rømme avgårde! Ellers er jeg mer sensitiv nå for alle lukter, både vonde og gode.

Skrevet

Kjøpte meg ny deodorant her om dagen og synes den luktet godt i butikken. Når jeg kom hjem så luktet den bare helt forferdelig så jeg måtte gi den til moren min:p Jeg reagerer også på parfymen moren min bruker. Å så på piffikrydder.

Skrevet

ostepasta er pyton, jeg som elsket ostepasta før klarer ikke tanken på verken lukt eller og spise det.....

Barna er så glad i det, men da får min mann oppgave i og lage middagen, jeg må nesten rømme huset når det lages...:) hehehe....

Skrevet

Jeg hater lukten av potetball når jeg er gravid:p

Skrevet

Sliter med alle former for potet i ovn, av en eller annen merkelig grunn.. Ellers tåler jeg det meste ;-)

Skrevet

hehe ironisk nok da så fikk jeg utrolig lyst på potetball med stekt bacon til.... mmmmmm vi er nok forskjellige selv om vi er gravide ja :)

Skrevet

Matlukt generelt!! Kylling f.eks... Går 10 meter unna alle varmdisker i butikker:p

Skrevet

Sigarettrøyk og stanken av folk som nettopp har røyka (mannen min feks, stakkar...)... Fytti rakkern.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...