Gå til innhold

Er det flere som har mer luft i magen som gravid? Er bare 7+2, men er virkelig oppblåst altså...

Anbefalte innlegg

Jeg både raper og fiser mer enn vanlig, selv om jeg ikke spiser annerledes. Nå har jeg gått til innkjøp av både biola og Activia, og håper det kan hjelpe litt.

Er det flere av dere som har det slik eller? HUsker det var slik da jeg gikk med Elias også...rapte mye mer enn vanlig.

Fortsetter under...

Ja og det irriterer meg litt. Jeg har konstant luft i magen. Og det kommer begge veier. Første gang jeg var gravid hadde jeg det på samme måte og da ble det bare verre utover i svangerskapet. Da hadde jeg ikke kontroll på noe. Håper ikke det skjer denne gangen også.

Jeg er bare 5+2 på vei og er veldig oppblåst. På kvelden ser det ut som jeg er 3 mnd på vei!

Og så er jeg treg i magen. Men jeg trøster meg med at alt er normalt, og er bare glad for symptomer:-)

Ja folkens, oppblåst sa dere, må åpne knappen på buksa når jeg sitter på jobb....... er 5+5.... har vært slik siden 3+4... men nå er det litt bedre enn det var, var ikke slik forige svangerskap...... men nå vet jo kroppen hva som skal skje og nr 1 er bare ett år også.... så ikke SÅ lenge siden jeg var gravid!! Men som sagt, magen er ikke SÅ ille nå da...... men det blir vel VÆRRE FØR DET BLIR BEDRE for å si d slik!!HAHAHA

Ja ja, dette blir morro, går i trusa når jeg er hjemme på kvelden, har ikke bukser som er komfortable nok, til og med JOGGEBUKSA strammer over nedre del av magen!!HAHA

Annonse

Jeg har faktisk kjøpt en kjempekul mammabukse på HM i dag, den var knallgod:) Og jeg er bare snart 5 uker på vei, men føler at magen "tuter" allikevel. Og så lenge jeg bruker en lang singlet/genser over er det ingen som ser at det er mammabukse. Som en ekstra hemmelighet liksom;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...