Gå til innhold

EL-test klar og tydelig i dag!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Endelig viste den dumme testen som jeg trodde var bare tull at jeg hadde eggløsning. Jeg har siden 16. august testet hver morgen, og hver morgen har det vært svak strek ved siden av kontrollstreken. Først var jeg helt sikker på at det måtte jo være EL, men man får jo ikke påvist EL i en uke i strekk, så da forstod jeg at jeg fikk bare bruke opp settet på 21 tester og så se om den dumme strimmelen ville endre seg en gang.

SÅ i dag morges viste den 2 klare streker rett ved hverandre, og da var det bare å kaste seg rundt, leke sukkersøt og elge seg innpå andre halvdel, og ikke vise for godt at det faktisk var en positiv test. Han får heller vite det om han spør når jeg kommer kosende innpå i kveld også.

Vet det er litt tåpelig å håpe at man skal bli gravid nå, siden jeg tok ut hormonspiralen 9. august, og jeg er 34 år i oktober. Men de to andre barna mine fikk jeg bare ved å ta på samboeren min. Og ønsket om et barn, eller to, til er så høyt. Nå som mannen endelig har sagt JA. =)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg også begynner å tro at det bare er tull. Trodde jeg skulle ha el rundt disse dager, men fikk bare svak strek igår og idag. Jeg er sikkert bare utålmodig... Men hva betyr egentlig svak strek? Vet at den må være sterk for at el-testen skal være positiv, men betyr det at den er på vei eller nettopp har vært hvis det er svak strek? Når hadde du TR sist? Håper jeg får positiv test snart også... Lykke til med prøvingen ;)

Skrevet

Eh.. jeg er fortsatt litt grønn på disse forkortelsene, men hva er TR?

Det var en svak strek fra 16. august frem til 31. august, så forsvant den i går og jeg tenkte at ja, da har jeg vel hatt EL da. Så til morgenen så var begge strekene like sterke, ingen var svake, og jeg kjenner også på kroppen at jeg har masse murring og det "jobber" veldig der nede. Hadde vært moro om det blir befruktet også, men der må en bare gjøre det beste man kan og så får man vente og se.

Tester i morra også, og frem til den ikke viser seg sterk lenger. Da skal vi puste ut og vente.

Vet du hva IKM betyr også?

Skrevet

Forresten; glemte å si at jeg fikk mensen 5. august.

Skrevet

Ok, da er det kanskje håp for at min el kommer snart også. Håper på positiv test snart. Du har lang syklus nå da?

Hehe, jeg skjønte ingenting av de forkortelsene selv, men så synes jeg alle bruker de her inne, så tenkte jeg skulle være litt "proff" :) TR= Tante Rød, altså mensen, IKM= Ikke Kommende Mens (tror jeg) altså når du forventer å få mens, men ikke vil at den skal komme :)

Skrevet

sjekk ut linken om "nyttige tips....osv" som ligger på topp nå, trengte en liten gjennomgang der jeg også;)

nettopp begynt prøving for nr 2, aner ikke når el er og har desverre mannen på kurs hele denne uka, og deler av neste, så er el nå snart så er sjansene små denne måneden:/

Skrevet

Vi får følge hverandre denne mnd her da, siden begge fikk positiv el test på samme dag;)

Du får ha en en veldig koselig helg;) Det skal vi ha:P:P

Så håper jeg vi begge sitter her med 2 streker på en annen test om 14 dager:):) TVI TVI:D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...