Gå til innhold

Noen som har Easywalker her?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

• 2 uker senere...

Jeg har også SKY til min lille og angrer ikke en dag på at jeg kjøpte denne!! Vognen er lett å trille, og den lille sitter supergodt i den!! I tillegg tar den kjempeliten plass når man legger den sammen. Min venninne har kjøpt QTRO og den er også like god å trille og blir like liten, om ikke mindre.

ja, veldig fornøyd med den :-)

har den i brun.

Har alt ekstrautstyr utenom flaskeholder. Det skal jeg ha meg nå når nr 2 kommer :-)

Vedlig god på vinterføre, hvis mye snø/slafs er det bare å løfte vognen opp på fremre hjulet og balansere gjennom det røffe området.

Slik har jeg også gått med vognen i ulent tereng når jeg har gått tur i skog og mark.

God vogn rett og slett!

Annonse

Jeg har en EW Sky kjøpt i 2007. Var sånn passe fornøyd. God å trille i ulendt terreng og fin på handlerunder, men synes den kan velte lett og er ustabil. Hjulene må sjekkes godt, de kan falle av om man ikke er veldig nøye med festingen hver gang.

Ville ikke valgt EW nå. Bytter ut min med en Brio til nestemann.

Jeg synes Qtro var veldig stiv.... Og jeg triller selv GO nå. Synes ikke Sky var så mye bedre enn S3 i grunn :S Men, smak og beghag ;) Synes forresten handlekurven på denne grenser til håpløs :( Men digger at det er maxi cosi adapter til vogna!!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...