Danmi Skrevet 2. september 2010 #1 Skrevet 2. september 2010 Når slutter symptomene på graviditeten etter en abort? var på UL i går og fikk vite at jeg hadde nok mistet,var skikkelig dårlig igår kveld,mer enn vanlig og er enda kvalm.. var ca 7 uker + et par dager igår etter kalkulatoren. Håper at jeg var kommet enda kortere på vei enn forventet slik at babyen bare ikke vistes på ul,så bare et bittelite hulrom..
Snart e trekløvern i boks ♥♥♥ Skrevet 2. september 2010 #2 Skrevet 2. september 2010 Sist æ møsta så blødde æ i ca 2 uker etterpå. Men hadde murringer heile den dagen npr æ mista. Ellers va det ikkje så mange andre symptoma. Var å 7 ett eller anna når æ mista. Å bynte å blø igår, ska inn på ul idag. Æ krysse fingran
Danmi Skrevet 2. september 2010 Forfatter #3 Skrevet 2. september 2010 oh,er du langt på vei dennne gang? lykke til idag da:) jeg får bare litt lyst blod på papiret etter å ha vært på toalettet,ellers er jeg "like gravid" som dagen før jeg var på ultralyd. Håper enda på at jeg bare er tili ute og får se livstegn v neste ul,skal tilbake om to uker.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå