Puppen og lillemor Skrevet 2. september 2010 #1 Skrevet 2. september 2010 Hadde dere reist på hyttetur 4 uker før termin?? Hytta ligger ca 1,5 time kjæretur unna nærmeste sykehus! Planen er å reise sammen med familien - og samboer kommer til å ikke drikke noe alkohol hele helgen bare sånn for sikkerhets skyld.. Jeg har hele tiden tenkt at dette ikke er noe problem, men så plutselig hører jeg fra venner og kjente at de aldri ville reist så nærme termin.. Så da spør jeg dere damer her inne..??
Puppen og lillemor Skrevet 2. september 2010 Forfatter #2 Skrevet 2. september 2010 er forresten førstegangs..
lovina Skrevet 2. september 2010 #3 Skrevet 2. september 2010 Jeg ville nok reist om jeg var deg Tenk så mange som bor langt unna fødested. Og om det skulle skje noe er det bare å hoppe i bilen og kjøre? Selv bor jeg 2 1/2 timer unna sykehus, med bil altså Kos deg og nyt helgen som planlagt
Puppen og lillemor Skrevet 2. september 2010 Forfatter #4 Skrevet 2. september 2010 takk lovina Det var akkurat det jeg ville høre.. jeg tenker at det er mange som bor ikke langt unna der hytta ligger, og de får jo barn de også.. blir litt "bortskjemt" (og kanskje pysete..) av å bo 10 minutter unna Rikshospitalet..
lovina Skrevet 2. september 2010 #5 Skrevet 2. september 2010 He, he Så finnes det jo ambulanse om noe ekstra skulle skje Tror det er viktig at vi koser oss og nyter siste tiden, ikke lager for mange "begrensninger" til oss selv? Klem
Puppen og lillemor Skrevet 2. september 2010 Forfatter #6 Skrevet 2. september 2010 helt enig!! Jeg kan rett og slett ikke sette meg ned i sofaen nå og bare vente på fødsel.. da kommer jeg til å dø av kjedsomthet, og ventetiden blir veldig laaaang. Og jeg slapper så veldig veldig godt av på hytta, så jeg ser for meg at det bare er sunt og bra for det som begynner å bli en sliten kropp Men det er godt å høre at det er flere som tenker litt likt som meg. Blir jo litt usikker når folk rundt meg sier at de aldri verden ville reist på hyttetur.. Men da er det bestemt - jeg reiser! Og skal kose meg masse!
cadence Skrevet 2. september 2010 #7 Skrevet 2. september 2010 Kos deg så masse, det er deg vel unt:)
2 boys & now pink Skrevet 2. september 2010 #9 Skrevet 2. september 2010 Jeg tror jeg ville reist. 1,5 timer til nærmeste sykehus?? Tror jeg hadde reist, og hadde det kommet rier eller vannavgang eller noe i den dur, så ville jeg bare hevet meg i bilen så jeg kom litt nærmere... Jeg ser ikke problemet så lenge du er innstilt på å reise dersom du blir redd, usikker eller kjenner noe!
lovina Skrevet 2. september 2010 #10 Skrevet 2. september 2010 HopefullySoon: Er dette din første? I så fall må du i alle fall reise, nyte helga og komme litt bort fra det vanlige, være kjærester og sånn ) Det hadde i alle fall jeg gjort om jeg hadde kunnet. Her er det full oppussing og stress, så vi har ikke tid til "kos" nå )
scoobydo Skrevet 2. september 2010 #11 Skrevet 2. september 2010 Eg hadde reist... skal på tur 10 daga før termin. 3 tima køyretur fra Oslo.. men er jo en del sjukhus på veien om noko skulle skje.
Sesilia Skrevet 2. september 2010 #12 Skrevet 2. september 2010 Jeg ville reist!! Liten sjanse for at noe kommer til å skje, og om det skulle gjøre det, er det bare å hive seg i bilen eller ringe ambulanse! Her har mannen dratt avsted i forbindelese med jobb, han skal på rundreise mellom danmark, stavanger og trondheim (vi bor i kristiansand), og kommer hjem 11 dager før termin (har selvsagt bare fleksibilletter..... Jeg synes ikke det er noe problem! Så så lenge du er konfortabel med det, ville jeg reist!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå