Gå til innhold

vi skal bo i en større by i SPania i høst; bør jeg pakke med middagsglass fra Norge?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Eller kan jeg satse på at de har gode (sunne) middagsglass der også?

Smaken er ikke viktig,da mini til nå liker alt han får smake på.

Lurer mer på om de er like strenge der som her mtp krav til babymaten.

Han skal selvsagt også få middag av maten vi lager,men tenker på de dagene det passer best med glass...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei

Var i Spania i sommer, og dem har masse bra barnemat, så det tregner du ikke.

Det er Nestle der også men dem har litt mere utvalg enn hva vi har i norge.

Skrevet

De har nok stort utvalg av slike varer, men husk at de neppe er så streng som her i Norge hvor barnemat ikke er tilsatt hverken salt eller sukker..... Var i Hellas i fjor og kjøpte da både grøt og middagsglass og det var så søtt at gutten min på 1 år brakk seg av dem!!

Skrevet

Takk for svar..men da er jeg like klok;-)Ikke vits å kjøpe der hvis de ikke er bra. Må prøve å finne dette ut på ett vis..noen andre som vet? Og hva med italia? Dit skal vi i november,,

Skrevet

Du må nesten gjøre det du er komfortabel med, både spania og italia er ganske oppegående og ikke noe jalla land.. blir jo barn av de som blir født der og neppe noe skadelig i maten. men som en over her sier, de har jo andre regulativ. Så da må du nesten velge om du kan tillate en smule salt eks, mot å slippe å ha med et par glass fra norge..

Skrevet

vi var i spania på ferie no i august. Datteren vår er ikke glad i middagsglass her hjemme. Nestle sine glass i spania slukte hun ned å syns var veldig godt. Vi vurderte å kjøpe me oss hjem vi siden hun spiste det å det var ikke den evige kampen lengre...

Skrevet

Min erfaring er at på apotekene har de også barnemat, om du bare finner slikt med masse salt el sukker. der hadde de alt mulig, hipp barnemat og fruktmos. NAN, grøt osv osv. Dette var i kroatia, men sikkert det samme i spania.

Skrevet

Hei! Du trenger virkelig ikke bekymre deg, de har mye mer utvalg her i sör-europa enn hva de har i Norge, du vil finne om trent alt det samme som i Norge, men ogsâ mye mer! De har ogsâ sunn mat pâ apotekene, og veldig mange forskjellige typer melk (vet ikke hvor liten babyen din er, sâ kommer an pâ hvilken melk han/hun drikker), men jeg hadde ikke giddet â ta med mat fra Norge i alle fall. Det eneste jeg ville tatt med er ulltöy... :-) Det finner man lite av. God tur.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...