Gjest frøken_førstegangsprøver Skrevet 2. september 2010 #1 Skrevet 2. september 2010 Termin i dag (i går? 1sept) og ENDELIG skjer det noe.... Snakket nettop med JM på føden, og jeg skal komme inn til sjekk i løpet av formiddagen hvis ikke takene jeg har nå tar seg opp.. Fikk imidlertidig beskjed om å ta på bind og legge meg til å sove... Spørs vel om jeg klarer det nå gitt... LITT oppspilt kan man si
2 boys & now pink Skrevet 2. september 2010 #2 Skrevet 2. september 2010 woohoo! Gratulerer... Så spennende! Gleder meg til oppdateringen din!
HELomvending Skrevet 2. september 2010 #3 Skrevet 2. september 2010 Oi, oi oi!!!!! Så gøy!! (= Også bare EN dag etter termin?? (= Skal tenke på deg i dag!! Oppdater oss!! (= (= (=
3 søte jenter♥ Skrevet 2. september 2010 #5 Skrevet 2. september 2010 Det er lurt å prøve å sove nå før fødsel! Er kanskje ikke det man har mest lyst til. Men prøv. Jo mer uthvilt du er, jo sterkere rier, lettere fødsel vil du få Det har jeg både erfart og fått i råd hos jordmor. Lykke til! Så fint at du slipper å gå mer enn en dag over
Maddemor-1 gutt+1 jente:) Skrevet 3. september 2010 #6 Skrevet 3. september 2010 JUHUUUUUUU:) Endelig blir det baby på deg vennen! Gleder meg til oppdatering fra deg!!!! Selv haddde jeg termin i dag, men jeg snek jo i køen:))))) stor lykke-til-klem:)
Gjest Skrevet 3. september 2010 #7 Skrevet 3. september 2010 Fantastisk Flott at ting endelig er i gang og at guttebassen snart er ute <3
Gjest Skrevet 4. september 2010 #8 Skrevet 4. september 2010 Gratulerer så mye med en velskapt gutt!!!!! Endelig var han ute, og de siste tunge ukene er over... Nyt tiden med din lille familie <3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå