Gå til innhold

Eggløsning på dag 7 eller 8?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Lurer på om det er mulig å ha EL så tidlig som dag 7 eller 8?

Tok en EL test,å den viste i alle fall positivt. Syns det høres så tili ut?

Venter å venter nå, er på dag 19, er vel ingen test som vil slå ut helt enda :-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er tidlig ja, men helt sikkert fullt mulig! Jeg tror jeg har EL tidligere enn hva min syklus lengde sier.. men det er vel bare positivt.. :)

Har du noen tester er det jo bare å prøve, men er nok litt for tidlig :)

Lykke til!

Skrevet

Hei Purresurre

Jeg hadde EL på dag 8 for 3pp siden og denne pp fikk jeg det på dag 7... Virker som jeg får tidligere EL på den ene siden :) eller noe sånt, for det er liksom annenhver mnd.

Ikke vet jeg. Men det er iallefall tilfelle hos meg. Var såvidt ferdig med mensen før el-slimet kom på dag 6 (!!) (el på dag 8)

Men som regel har jeg EL rundt 12-16 dager etter mensen.

Iflg denne mnds EL så er jeg på dag 12 DPO, dag 20! Har bestilt tester, så jeg kommer til å ta en i helgen. Bare for "moro"... eller ikke

Hvordan har du det? Symptomer?

Jeg hadde ømme bryster og brystvorter, og KVALM. Mye aktivitet nederst i magen. Nå er jeg bare trett, men ikke øm lenger, og det murrer i magen både i går og idag.

LYKKE TIL!

Skrevet

Hei Purresurre

Jeg hadde EL på dag 8 for 3pp siden og denne pp fikk jeg det på dag 7... Virker som jeg får tidligere EL på den ene siden :) eller noe sånt, for det er liksom annenhver mnd.

Ikke vet jeg. Men det er iallefall tilfelle hos meg. Var såvidt ferdig med mensen før el-slimet kom på dag 6 (!!) (el på dag 8)

Men som regel har jeg EL rundt 12-16 dager etter mensen.

Iflg denne mnds EL så er jeg på dag 12 DPO, dag 20! Har bestilt tester, så jeg kommer til å ta en i helgen. Bare for "moro"... eller ikke

Hvordan har du det? Symptomer?

Jeg hadde ømme bryster og brystvorter, og KVALM. Mye aktivitet nederst i magen. Nå er jeg bare trett, men ikke øm lenger, og det murrer i magen både i går og idag.

LYKKE TIL!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...