Purresurre Skrevet 1. september 2010 #1 Skrevet 1. september 2010 Lurer på om det er mulig å ha EL så tidlig som dag 7 eller 8? Tok en EL test,å den viste i alle fall positivt. Syns det høres så tili ut? Venter å venter nå, er på dag 19, er vel ingen test som vil slå ut helt enda :-)
Junigull 08 + julispire Skrevet 2. september 2010 #2 Skrevet 2. september 2010 Det er tidlig ja, men helt sikkert fullt mulig! Jeg tror jeg har EL tidligere enn hva min syklus lengde sier.. men det er vel bare positivt.. Har du noen tester er det jo bare å prøve, men er nok litt for tidlig Lykke til!
Nellybelly Skrevet 2. september 2010 #3 Skrevet 2. september 2010 Hei Purresurre Jeg hadde EL på dag 8 for 3pp siden og denne pp fikk jeg det på dag 7... Virker som jeg får tidligere EL på den ene siden eller noe sånt, for det er liksom annenhver mnd. Ikke vet jeg. Men det er iallefall tilfelle hos meg. Var såvidt ferdig med mensen før el-slimet kom på dag 6 (!!) (el på dag 8) Men som regel har jeg EL rundt 12-16 dager etter mensen. Iflg denne mnds EL så er jeg på dag 12 DPO, dag 20! Har bestilt tester, så jeg kommer til å ta en i helgen. Bare for "moro"... eller ikke Hvordan har du det? Symptomer? Jeg hadde ømme bryster og brystvorter, og KVALM. Mye aktivitet nederst i magen. Nå er jeg bare trett, men ikke øm lenger, og det murrer i magen både i går og idag. LYKKE TIL!
Nellybelly Skrevet 2. september 2010 #4 Skrevet 2. september 2010 Hei Purresurre Jeg hadde EL på dag 8 for 3pp siden og denne pp fikk jeg det på dag 7... Virker som jeg får tidligere EL på den ene siden eller noe sånt, for det er liksom annenhver mnd. Ikke vet jeg. Men det er iallefall tilfelle hos meg. Var såvidt ferdig med mensen før el-slimet kom på dag 6 (!!) (el på dag 8) Men som regel har jeg EL rundt 12-16 dager etter mensen. Iflg denne mnds EL så er jeg på dag 12 DPO, dag 20! Har bestilt tester, så jeg kommer til å ta en i helgen. Bare for "moro"... eller ikke Hvordan har du det? Symptomer? Jeg hadde ømme bryster og brystvorter, og KVALM. Mye aktivitet nederst i magen. Nå er jeg bare trett, men ikke øm lenger, og det murrer i magen både i går og idag. LYKKE TIL!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå