Gå til innhold

"Baby gal"... flere???

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det her er helt merkelig... eller kanskje ikke??? Jeg tenker konstant (nærmest ubevisst) på at jeg vil bli gravid igjen, vil ha en baby til NÅ... enda jeg vet at jeg overhodet ikke hadde taklet det på en god stund enda (har en på 9mnd og HAR og HAR HATT mer enn nok med henne.. hehe.. ).. likevel tenker jeg konstant på babyer... Noen flere som har det litt sånn.. løper "morsinnstinktene" løpsk? Føler at jeg er blitt helt baby gal...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg fikk begynte også å tenke på dette da jenta mi var 4-5 mnd. Og jeg var egentlig ikke klar, for det var mer enn nok å ha en baby. Hun her var krevende de første månedene. Men før jeg hadde sagt de ordene så ble jeg gravid. Var med skrekkblandet fryd først, men nå gleder jeg meg bare :) Jenta vår er straks 11 mnd, og lillebror kommer rundt jul/nyttår :) Blir 14.5 mnd imellom. Når jeg først har blitt gravid og formen er fin, så tenker jeg at det ikke kunne passet bedre :)

Skrevet

Jeg gjør også det, min er 4 mnd og jeg er så klar for en til. Tør nesten ikke å si det fordi alle himler med øynene og forteller meg hvor slitsomt og dumt det er hvis jeg antyder noe, så jeg holder det for meg selv og håper på å bli gravid fortest mulig:) Kanskje allerede denne måneden:)

Jeg tenker på det heeeeele tiden jeg også:)

Gjest JuniGull2010
Skrevet

Hmm.. Min er bare 3 mnd og jeg tenker også på det! Hehe.. Når skal vi begynne å forsøke på nr 2 liksom..? Jeg har slått meg til ro med at jeg ikke ønsker å bli gravid så lenge jeg ammer. Førstemann bør kunne gå før nr 2 kommer og..

Selv opplever jeg at det er så mye bedre å bli mor enn jeg trodde det skulle bli. Jeg var litt nervøs for alt ansvaret osv. tidligere, men når man blir kjent med den lille, så forandrer alt seg! :-)

Skrevet

Jeg savnet magen noen få mnd etter første fødsel, og ble gravid igjen når gutten vår var 9 mnd. Har nå to barn og har satt inn hormonspiral. Nå er jenta mi tre mnd og jeg titter rundt på de vakre store magene og tenker at jeg vil ha en til... men denne gangen skal jeg vente endel år uansett hvor lystren jeg blir ;-)

Det har forresten gått superbra med to tette - selv med turbogutt i hus:-)

Skrevet

Hehe, jeg beg. å snakke om ny baby dagen etter fødselen, og samboer trodde jeg hadde blitt gal ;) Nå er knøttet blitt 3 mnd. og vi har fremdeles ikke bestemt oss for om vi vil ha to tette (prøve igjen neste vår) eller vente et par år. Men tror kanskje jeg vil ha to tette...når en likeve er oppi småbarnsperioden liksom...=)

Skrevet

Jaaa, jeg har hatt det sånn siden rett etter fødselen. Begynte å prøve etter han var 6 mnd. Nå er han 9 mnd og jeg håper det klaffer snart:-).

Skrevet

artig at flere har det sånn, trodde jeg var gal. jeg skulle bare ha 1 (max to),. men en stund nå (gutten min er 7 mnd) har jeg ville hatt en til. når jeg kjøper tøy så kjøper jeg kun nøytralt sånn i tilfelle det hadde blitt jente neste gang.

Skrevet

hatt det sånn etter begge gangene!! første jeg sa da vi fikk første var "var dette alt?" og "jeg vil ha en til!!!" jeg ville så veldig gjerne ha en liten en til med en eneste gang!!! men vi ventet nå litt og jeg blei ikke gravid før pjokken var nesten 2år.

vi blei enige da vi ventet minstejenta at det skulle være den siste. jeg ville ha fler men mannen vil ikke. nå er hun 4mnd og vilvilvil ha enda en!!! jeg skal ha spiral og har spurt mannen om vi kan diskutere det på nytt når spiralen er "tom" og det har han sagt ja til;)

jeg har såååå lyst på en til! men ønsker ikke være gravid akkurat nå da så da fårn vente litt til da;)

Skrevet

Jeg er kanskje også en smule babygal, lillegutt er 6 mnd. Tenker på nestemann osv, men jeg får beina litt på jorda når jeg kommer på hvor slitsom den første tida var! Hehe. Er overlykkelig for at nattesøvnen er tilbake igjen og ingen ammeproblemer og ikke så mye hyl. Tenker det er slitsomt å få en til før førstemann kan uttrykke seg litt mer.

Skrevet

Jeg har det også sånn:) Min datter er 9 måneder og tillegg har vi ei på

31/2 og ei på 5 år. Så jeg håper denne lysten avtar snart....må jo stoppe en gang med denne reproduksjonen - he he:)....Tiden får vise om det blir enda en baby:)

Gjest JuniGull2010
Skrevet

Jeg har skrevet ovenfor, men jeg må bare si at det hjelper ikke mye at min nærmeste venninne fødte i natt!! Jeg satt i hele går kveld med mobilen foran meg og bare ventet på svar..... Så fikk jeg lese en nydelig melding da jeg våkna i dag tidlig.... Jeg fikk tårer i øynene og hadde nesten lyst til å spørre mannen min om vi ikke skulle prøve på nr 2 med engang! Hehe... Hadde det ikke vært for fornuften i meg, så hadde jeg satt i gang nå! :-)

Skrevet

Hehe... så gøy å høre at det er flere der ute som har det slik :) hehe :) Jeg tror det blir en stund til vi prøver igjen, men når det er sagt så har jeg enda ikke begynnt med prevensjon (p-piller funker dårlig, blir så uvel)... vurderer å få satt inn hormon spiral.. burde nok gjøre det fort før vi begge får et svakt øyeblikk en kveld... og gjør noe "dumt".. hehe :) Er student, så det passer absolutt ikke på en stund samme hvor mye jeg har lyst til å bli gravid igjen... : / :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...