♥ Vinterbarnet ♥ Skrevet 1. september 2010 #1 Skrevet 1. september 2010 http://www.klikk.no/foreldre/foreldreogbarn/article604432.ece PASS PÅ VARMT DRIKKE
abella Skrevet 1. september 2010 #2 Skrevet 1. september 2010 De små er raskere enn man tror... Vi har et problem ift stekeovnen som står på gulvet. Glasset blir rett og slett ganske varmt (2-lags). Hvis noen har tips ift beskyttelse så kom gjerne med det. Har ringt leverandøren og de hadde ikke noe. Lurer litt på om eneste utvei er å bytte stekeovn...?
♥ Vinterbarnet ♥ Skrevet 1. september 2010 Forfatter #3 Skrevet 1. september 2010 Har dere en ny eller gammel ovn? Hørte om en gutt som fikk brannskader i hånda av å ta på glasset når ovnen var i bruk. Dette var en gammel ov, ca. 15-20 år.
abella Skrevet 1. september 2010 #4 Skrevet 1. september 2010 Den er vel ca 6-7 år. Selv om vi voksne ikke brenner oss så er den faktisk veldig varm allikevel. Han pleier jo å støtte seg på den når den er kald, og han henger jo rundt beina våre når vi lager mat, så dette er faktisk så problematisk at vi vurderer å kjøpe ny ovn. Han er jo så superrask, at jeg tenker at før eller siden vil ulykken være ute...
fjellgeita♀09 ♂10baby14 Skrevet 1. september 2010 #5 Skrevet 1. september 2010 Vi skal ha nytt kjøkken, så kanskje vi burde få en innebygd komfyr som er litt høyt oppe fra gulvet? Tenker på det du sier om deres komfyr abella. Jeg har ikke tenkt på det selv..
♥ Vinterbarnet ♥ Skrevet 2. september 2010 Forfatter #6 Skrevet 2. september 2010 Jeg ville valgt en innebygd komfyr ja. Så lenge dere alikevel skal ha nytt kjøkken:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå