Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

leste et avisinnlegg om noen som syntes fødselsannonser var så dårlige. De mente at lengde og vekt var en konkurranse og at kommentarer om "stolte foreldre" og "verdens skjønneste barn" var klisjeer som var unødvendige. Men jeg syns egentlig det er interessant å lese lengde og vekt. og så syns jeg det er rørende med stolte slektninger, selv om det jo er en selvfølge jeg skjønner jo det.

Hva syns dere?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

"Alle" spør jo om vekt og lengde på babyen uansett, selv om de har sett fødselsannonsen :S Min erfaring ihvertfall...

Men kanskje på tide at man "spicer" opp annonsene litt, fjerne noe, legge til noe annet?

Skrevet

Man trenger jo ikke finne opp kruttet eller noe sånt for å meddele til verden at man har fått barn. Synes det er helt greit med vanlige kunngjøringer med og uten klisjeer. Klisjeer har jo blitt til av en grunn, nemlig at det er mange som føler det samme, og bruker samme ord på følelsene. Om alle skulle prøve å være originale og nyskapende i fødselsannonsene tror jeg fort det kunne blitt latterlig og virke anstrengt....

Om noen er flinke med ord og skriver noe originalt og morsomt er jo det bra. Men ingen behøver skjemmes over å lage en helt ordinær og vanlig fødselsannonse.

Det er min mening vertfall :)

Skrevet

Jeg synes det er helt greit med disse vanlige fødselsannonsene. Men synes også det er gøy når noen har skrevet noe uvanlig i annonsene. Leste for en tid siden disse to som jeg synes var litt morsomme: "Endelig har lillegutt fått hilse på sine nydelige foreldre". "Nå har verden fått en ny tottenham supporter".

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...