helixxx Skrevet 1. september 2010 #1 Del Skrevet 1. september 2010 Idag hadde eg termin i min graviditet nr 3 (eg har 2 barn frå før; alltså min første abort)....min neste termin skulle vere i slutten av oktober 2010 og min siste termin skulle vere 8 januar 2011....men det blir det alltså ingenting av.......søren og. Trudde eg hadde slutta å tenke vemodig på dette og at eg var kommt over det. Helixxx-mannen synest eg er litt sprø som tenker på desse "terminane" sidan, som han seier "det gjekk jo gale, og då kan man ikkje tenke på at det "skulle vere termin idag".....men man kan jo ikkje styre tankane. Helixxx-mannen er litt redd for å prøve igjen, fordi han er redd at det vil ødelegge meg og oss. Kanhende han har rett, men eg vil jo aldri klare å komme over det viss vi ikkje prøvar litt til. Men er usikker. Eg er jo ganske egoistisk viss eg pressar i gjennom det, og så vil ikkje mannen min. Dt er jo ein "fellesting" dette her.......sukk..... Det eg har bestemt meg for er å vente til utredning i midten av oktober. Så tar vi det frå der. (men tikktakktikktakk) Måtte berre lette mitt hjerte (igjen). Takk for at dåke er her; snille, tøffe, tålmodige jenter! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/142271339-idag-hadde-eg-termin/
Luddes mamma Skrevet 2. september 2010 #2 Del Skrevet 2. september 2010 Hei Huff, ja termindager er aldri gøy. Jeg husket mine første, nå gjør jeg ikke det lengre. Jeg blir påminnet av venners barn som har kommet de siste 3 årene. For hver bursdag kan jeg tenke, at ok - min første ville vært 3 år snart osv. Ikke noe særlig. Våre menn er fine og gode, men de kommer nok aldri oppleve våre aborter slik vi opplever de. Luddes pappa er veldig klar på det punktet. Han hører hva jeg forteller om hormoner og smerter, men føler seg litt utenfor og blir ikke like berørt som meg for det er ikke hans kropp det hender med. Lykke til med utredningen! Er nok smart og vente til dere er klare med den. Nyt tiden med all den gode maten og drikken du ikke kan ta om du blir gravid igjen ;-) Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/142271339-idag-hadde-eg-termin/#findComment-142275458
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå