blåmeis:) Skrevet 1. september 2010 #1 Skrevet 1. september 2010 Dere som har hatt bivirkninger av sprayen... Hvor lang tid tok det fra dere begynte å spraye til bivirkningene meldte seg? Begynner å grue meg litt nå som det nærmer seg, så selv om det sikkert varierer fra person til person så kan det være greit å være litt forberedt på hva som venter...
TanteTroll Skrevet 1. september 2010 #2 Skrevet 1. september 2010 Hei Blåmeis-78! Jeg har brukt Suprecur spray. Ved første forsøk tok det nesten 3 uker før jeg kjente noe til bivirkninger (selv om jeg har skjønt i ettertid at jeg nok var litt "omtåket" og treg). Fikk da hetetokter, men disse gav seg etter noen dager på sprøyter. Ved dette forsøket har jeg vært veldig ustabil i humøret fra dag 5. Litt hodepine også, men humøret var det verste. Det gav seg heller ikke før etter uttak:-S Du trenger jo ikke å få noe særlig bivirkninger da. Ikke ta sorgene på forskudd:-) Og lykke til!
Solformørkelse Skrevet 1. september 2010 #3 Skrevet 1. september 2010 hei jeg bruker synarela, nesten 3 uker nå. Må si det har gått overraskende bra, hadde hørt så mye negativt om den. Har hatt litt hodepine og litt små uggen og varm i blandt, men ikke så gale som forventet . Humøret er overraskende fint:). Lykke til.
blåmeis:) Skrevet 2. september 2010 Forfatter #4 Skrevet 2. september 2010 Takk for svar begge to! Og takk for oppmuntrende ord. Ja, det er jo dumt å ta sorgene på forskudd i grunn ;-) Litt letta over at det tok såpass lang tid før de verste bivirkningene kom hos deg Tingeling, da blir det kanskje ikke så lang periode med de verste humørsvingningene og hetetoktene hvis jeg skulle oppleve å få det.. Og godt å høre at det har gått bedre enn frykta med deg, Solformørkelse. Da får jeg bare krysse fingrene for at jeg kommer igjennom det uten for mye ubehageligheter. Dere er jo mange som har klart det før! ;-)
blåmeis:) Skrevet 2. september 2010 Forfatter #5 Skrevet 2. september 2010 He he, tror underbevisstheten min nekta meg å oppfatte det med humørsvingninger fra dag 5 på dette forsøket, Tingeling. Men jeg fikk det med meg da jeg leste det på nytt nå ;-) Satser på at jeg ikke får så mye av det.. Håper det har gått bra for dere på dette forsøket, det er kanskje for tidlig til at du vet, Tingeling?
Solformørkelse Skrevet 2. september 2010 #6 Skrevet 2. september 2010 Foreløbig går det ikke så bra her, eggene er ikke store nok. Så har startet gonal-f i tillegg til menopur. Så vi får krysse fingrene. Lykke til.
TanteTroll Skrevet 2. september 2010 #7 Skrevet 2. september 2010 Er det første forsøk, Blåmeis? Hvis det er det, synes jeg at underbevisstheten din skal fortsette å nekte deg å oppfatte bivirkningene fra mitt andre forsøk:-) Jeg er bare på rugedag 4, så jeg må nok bare vente 8 dager til... Og dagene går litt sakte:-) Lykke til!!!!
blåmeis:) Skrevet 4. september 2010 Forfatter #8 Skrevet 4. september 2010 Takk, første forsøk, ja, så jeg har jo ingen forutsetninger for å gjette hvordan jeg vil reagere. Så jeg velger å håpe på det beste :-) Bare 6 dager igjen nå Tingeling, håper de siste dagene går fort ;-) Krysser fingrene for deg Solformørkelse. Håper litt ekstra hormoner gjør susen. Lykke til begge to!
Sarah70-har 2 gull Skrevet 4. september 2010 #9 Skrevet 4. september 2010 Mine bivirkninger har kommet 2-4 dager etter spraystart - svimmelhet, litt omtåket og litt svettetokter om natta. Men så har det gitt seg og vært helt greit. Jeg synes ikke det er noen big deal. Lykke til!
blåmeis:) Skrevet 4. september 2010 Forfatter #10 Skrevet 4. september 2010 Takk for det. Godt å høre, Sarah, nå begynner det etter hvert å virke litt mindre skummelt ;-)
♥♥Bea♥♥PGD 2011 Skrevet 4. september 2010 #11 Skrevet 4. september 2010 For min del varierer tydligvis bivirkningene noe veldig fra gang til gang, ved mine to første forsøk var jeg en SKIKKELIG hormonbombe for å si det rett ut. Jeg var både høyt og lavt på samme tid! Men denne gangen, nesten ingenting- tar lett til tårene, det er det eneste når det gjelder humøret. Det som har vært så rart denne gangen er at i beg. av spray dagene fikk jeg ekstremt ømme bryster som gikk over etter en uke, men nå har det jammen kommet igjen for et par dager siden.. Hvorfor det egentlig, er det normalt at det bare kommer og går? Har kjøpt meg sports bh'er og har de på til og med om natten slik at ikke noe skal berøre de, det er skikkelig vonde,.. Er også litt redd at kanskje ikke sprayen funker ordentlig når jeg ikke har noe særlig bivirkninger ift de andre gangene.??
Solformørkelse Skrevet 5. september 2010 #12 Skrevet 5. september 2010 Jeg hadde helt glemt ømme bryster, jeg og måtte sove med sports bh..hehe..Jaja, det gikk over etter blødningen kom faktisk. Kroppen lever vel sitt eget:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå