mariabee Skrevet 1. september 2010 #1 Skrevet 1. september 2010 er nå i uke 27 og har den siste uken fått røde prikker/nupper på lårene.. Hva kan dette komme av?? Klør ikke, men ser nesten ut som pittesmå sår m skorper på.
de tre bukkenebruse Skrevet 1. september 2010 #2 Skrevet 1. september 2010 det husker jeg at jeg også hadde,men fikk aldrig svar på det av legen... får spørre ham igjen viss jeg får det denne gangen=) hehe mine var også på lårene og så ut som at det var skorper på de
Super-Mish Skrevet 2. september 2010 #3 Skrevet 2. september 2010 Det kan være spider naevi, utvidelse av arterioler pga høyt østrogennivå. http://www.google.no/images?q=spider%20naevi&oe=utf-8&rls=org.mozilla:nb-NO:official&client=firefox-a&um=1&ie=UTF-8&source=og&sa=N&hl=no&tab=wi&biw=1680&bih=857 Blir som regel borte etter fødsel.
mariabee Skrevet 3. september 2010 Forfatter #4 Skrevet 3. september 2010 det ser mer og mer ut som små nupper, sprer seg på lårene. nesten pittesmå kviser, men samtidig ikke. vanskelig å si altså. verken klør eller merker der, bare ikke fint å se på. Kan det har noe å gjøre med at jeg har begynt på jern? Arbeider forresten i bhg, der går brannkopper blant et par barn.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå