Sesilia Skrevet 1. september 2010 #1 Skrevet 1. september 2010 Noen som har tenkt å gi storesøsken en liten gave? Tenkte kanskje førstemann på 4,5 år skal få stigespillet i storebrorgave... Så får han litt oppmerksomhet han også, blir fort veldig mye fokus på babyen Flere som har tenkt på storesøskengaver? Bare fordi de har blitt storesøsken?
Jenteflokken Skrevet 1. september 2010 #2 Skrevet 1. september 2010 Har tenkt å gi storesøster på 9 en liten gave også, så det blir litt stas på henne og. Pappan skal få en fin kurv med noe godt og gaver i, så tenkte jeg kunne lage en liten kurv til prinsessen også. Putte oppt ett spill hun ønsker seg, en film kanskje og noe godt. Så kan de kose seg begge to
Sesilia Skrevet 1. september 2010 Forfatter #3 Skrevet 1. september 2010 Høres koselig ut Litt gøy å gjøre stas på de andre også... Min mann har fått bluerayspiller, så han er allerde dekka
mamma til 3:) Skrevet 1. september 2010 #4 Skrevet 1. september 2010 Ja driver å tenker på det:) F.eks et DS spill som eldstemann på 6 ønsker seg, og noe jåle greier til jåle jenta vår på 3:)
Alex&Lucas&Prinsesse sin mamma Skrevet 2. september 2010 #5 Skrevet 2. september 2010 Gir de hver sin bok de skal lese om kvelden....Skrevet dato og hilsen inni de, og gratulert de som storesøsken La med hver sin film, perlebrett, matboks, og en lekebil som de kan ha det litt morro med når de er på besøk , mens vi er på barsel...
lykkelig med2 gutter Skrevet 2. september 2010 #6 Skrevet 2. september 2010 Vi er veldig nøye på dette, mye fordi babyen får mange gaver, så med tanke på å gjøre stas på, og inkludere storebror 2,5år har vi, og besteforeldre kjøpt storebrorgave. vår gave har han fått allerede. traktorhenger til trøtraktoren sin. det er noe av det beste som fins i hele verden. av mormor og morfar får han noe duplo som han ønsker seg. vi snakker mye om at han får pakke fordi vi får oss baby det er viktig at sjalusien blir minst mulig tenker vi, spes den første tiden:)
ticalinda Skrevet 2. september 2010 #7 Skrevet 2. september 2010 Jeg har kjøpt bilbane! Den er både til pappaen og snuppa.... Tenker de kommer til å glemme at jeg er borte da...
Gullgrisen m/ novemberspire Skrevet 2. september 2010 #8 Skrevet 2. september 2010 Jeg har strikket et teppe til dukka hennes som er likt det teppet babyen skal få. Har også sydd sengeteppe til sprinkelsenga og har litt stoff til overs som skal bli til sengetepper til dukkesenga (hun har køyedukkeseng). Ellers blir det vel en liten leke i tillegg, men vet ikke helt hva enda. Besteforeldrene er også oppmerksomme på dette så det kommer nok både barselgave og storesøstergave derfra. I tillegg snakker vi om at hun skal få gå på førjulsteater med enten meg eller pappa'n. Men vi får se.
Sesilia Skrevet 2. september 2010 Forfatter #9 Skrevet 2. september 2010 Her var det mange gode ideer! Bilbane til både pappa og søster, hehe, og dukketeppe likt som babyen får var veldig gøye ideer... Blir spennende å se om gavene får den riktige effekten - men positivt er det jo uansett! Mulig storebror her også får noe av besteforeldre, antagelig en legobil, for det er så stas for tida:)
pittbull*fødeklar* Skrevet 2. september 2010 #10 Skrevet 2. september 2010 Jeg har tenkt å gi kommende storebror en gave, men er ikke helt sikker på hva det blir enda... Også tenkte jeg på en liten kurv med noe fint til samboern da:) Litt usikker på det også, men jeg kommer vel på noe etterhvert.. har ikke termin før i november så jeg har jo litt tid igjen på meg:)
ingridmarie Skrevet 2. september 2010 #11 Skrevet 2. september 2010 Både storesøster på 6 og storebror på 4 har lenge ønsket seg slike Knerten-dukker, de er kjøpt inn og ligger i sykehusbagen.. Vil gjerne gi de dem på første besøket på sykehuset.. Ponnihest-bok og PostmanPat-bok med magneter er også kjøpt inn.. Synst det er kjekt å ha noen småting liggende, som Tom og Jerry-blad eller Prinsesseaktiviter-blad, som de kanskje hadde fått likevel, men som er greit å gi dem dersom det blir mye besøkende med kun gaver til baby.. Ellers har vi snakket sammen om at vesla har jo nesten INGEN leker eller klær enda, og at det er jo litt urettferdigt for henne, men at hun sikkert kommer til å få en del når hun er født
Cat&Gullungene Skrevet 2. september 2010 #12 Skrevet 2. september 2010 Jeg skal også kjøpe en fin storesøstergave til veslejenta mi, men har ikke helt bestemt hva ennå. Fin ide med å ha den med i sykehusbagen ;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå