Lille-Pernille Skrevet 1. september 2010 #26 Skrevet 1. september 2010 Kan du si hvilken skole du går på?
Anonym bruker Skrevet 1. september 2010 #27 Skrevet 1. september 2010 Ønsker ikke å gå ut med navnet, vil ikke lage noe dårlig rykte for skolen. H.I
Anonym bruker Skrevet 1. september 2010 #28 Skrevet 1. september 2010 Uansett, det skolen ikke kan tulle med er en legeerklæring. Kontakt fastlegen din, forklar situasjonen og at dette fører til svært tung psykisk belastning for deg og dine. Kanskje han/hun kan skrive en erklæring om at du må befinne deg i Oslo. Dersom du går til psykolog, fysioterapeut etc er dette også noe du kan bruke, jevnlig oppfølging og behandling som fører til at du ikke kan være utenbys i flere uker i slengen. Skolen må nok følge prosedyrer, men det er ikke tilfeldig dataprogram som plasserer studenter. De har registrert deg nå og jeg har vanskelig for å tro at de sender deg så veldig langt avgårde...
Anonym bruker Skrevet 1. september 2010 #29 Skrevet 1. september 2010 du sier jo dere har bodd sammen snart ett år. i det brevet sto det jo at dersom dere hadde bodd sammen mindre enn 12mnd på søknadstidspunktet så blei du regnet som aleneforsørger. snart ett år, mindre enn 12 mnd.. ringer det noen bjeller?? bare å skaffe seg dokumentasjon fra nav det dersom du har mottatt os osv...
Anonym bruker Skrevet 1. september 2010 #30 Skrevet 1. september 2010 Her ringer det mange bjeller. Vi har bodd sammen 1 år denne uken så jeg kommer ikke langt med det. Lenge siden jeg har mottat stønader. H.I
Anonym bruker Skrevet 1. september 2010 #31 Skrevet 1. september 2010 Godt forslag men fastelegen min vet godt at jeg ikke sliter psykisk så hun går nok ikke med på dette. Jeg håper at de ikke plasserer meg langt unna, og mer enn det får jeg ikke gjort nå. Så jeg får bare vente å se H.I
Anonym bruker Skrevet 1. september 2010 #32 Skrevet 1. september 2010 Uansett så blir dette et problem både neste år og neste år der igjen(er jo tre år på skole) Jaja, jeg får ta det som det kommer og håper at det løser seg. H.I
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå