Gå til innhold

Hvem skal teste i løpet av de neste dagene?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har inntrykk av at det er mange som skal teste i disse dager?

Jeg har testdato den 6.september...

andre?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg skal teste fredag egentlig,men tror jeg drøyer det til lørdagen da samboer jobber fredag. Orker ikke tanken på å være alene vis det blir negativt. Har egentlig på følelsen at det ikke går veien vår denne gangen heller. Har vondt i magen og begynne og bli litt farge på kremen nå:( Dette var vårt siste forsøk nå.....

klem klem

Skrevet

Jeg har testdag den 7. Føles fryktelig lenge til. Begynner å bli litt smågal av å ikke vite om embryoet har festet seg eller ikke. Prøver å kjenne etter mulige symptomer, men merker lite syns jeg. Andre som merker noe??

Skrevet

Jeg merker heller ingenting:-( Hadde en kjemisk på mitt 2.forsøk, og da merket jeg tydelig stikking i livmorområdet.....derfor har jeg liksom mista håpet på at det har festa seg nå....:(

Synes det var godt å lage en sånn tråd nå, for jeg blir også gal av å vente! Greide å slappe av første uka, men nå tenker jeg på det heele tiden..sukk..

Klem

Skrevet

Hei på dere, nå kommer nervene mine også, - er bare på rugedag 6 i dag, så det blir ikke testing før onsdag/torsdag neste uke... Det føles som en evighet. Første gang fikk jeg mens på rugedag 9 - og andre gang, da vi lyktes, testet vi på dag 14... Med x-antall avbrutte forsøk (før uttak) bak oss håper jeg inderlig at embryoet klorer seg fast!

Null symptomer forresten... Hvilken rugedag skal dere teste på?

Klem

Skrevet

Jeg skulle egentlig testa i morgen, men er nok over og ut for meg nå. Fikk blødning i dag så er nok ikke noe håp her mer gitt.

Er så utrolig lei meg nå, dette var jo siste forsøk så føler meg helt tom......

Skrevet

Uff, så kjedelig. Det er ikke noe annet enn skikkelig tøft dette her!! Lykke til uansett.

Skrevet

Hei hei! Jeg skal teste på mandag, men jeg tror jeg vil forsøke å teste søndag. Jeg kjenner jeg er virkelig redd for å ta denne testen, vil ikke bli skuffet.

Skrevet

huff kjære "ønskeren"

Dette var bare trist...!! :( Det er lov til å være lei seg å deppe. Håper dere finner en annen løsning, om det skulle være aktuelt. Ønsker dere lykke til uansett!!

Selv er jeg på rugedag 4 og føles som jeg har vært ruger en eeeeevighet..!! OM tanta ikke kommer så drister jeg meg til å teste neste fredag, på rugedag 12.

Og har ingen symptomer what so ever.

Leste i en tidligere tråd at egget festes rundt dag 5-6 etter befruktning. Jeg satte inn fryseembryo på søndag.. men befruktning var kanskje lørdag da de tinte egget..?? hm..... just wondering!

Skrevet

Jeg skal teste neste torsdag tror jeg. Satte inn fryseegg 27.08. Fra hvilken dag regner man da? Har kjent litt stikkinger fra 29.08 og gjør det fortsatt litt gjennom dagen. Lykke til alle som skal teste de kommende dagene.

Skrevet

ønskeren.så utrolig trist, føler virkelig med meg, dette er så tungt!!! Klem til deg. Skal dere ta flere forsøk privat senere tror du?

jente_80...jeg også lurer på hvilken dag man skal regne befruktning på fryseforsøk....hmm..Jeg fikk beskjed om å teste 6. september som er dag 12 etter innsett..

casadra...stikkinger er jo et godt tegn:)

Skrevet

Hei alle sammen:) Ønsker dere alle lykke til.

Her blir det testing 12. september.. utolmodig..!! Mitt første forsøk.

Er det normalt med stikking i livmoren? Har ikke kjent noen ting enda.. jeg er på rugedag 5. Når kjenner men eventuellt dette og noen som greier å forklare følelsen:)?

Jeg har kjempe ømme brystv. det er kjempe vondt.. det kan vel ikke ha noe med el etter 5 dager:/?

Setter pris på alle svar:D

Skrevet

Takk og det samme til deg kajoon:)

Når det kommer til stikking i livmoren, så er det ikke noe alle får og heller ikke noe sikkert tegn.....alle reagerer forskjellig og kroppen lever sitt eget liv. Noen har masse symptomer, mens andre ikke kjenner noe. Jeg er på rugedag 9 nå og hadde håpet å kjenne noe unormalt, men ingenting. Vi får prøve å holde motet opp så lenge:-)

Ømme bryst på dag 5...kan være el-sprøyta(?), men kan også være et tegn...spennende!

Klem

Skrevet

jeg tok blodprøven igår og jeg hadde hcg nivå på 219 :) håper virkelig dette går veien!! da blir det ultralyd 28 september :)

håper det går veien for dere som fortsatt venter! det er fryktelig leeenge å vente disse 2 ukene..

Sender over litt babystøv til dere :)

Skrevet

Tok test i dag og den var negativ:(

Da var det slutt i det offentlige, blir nok danmark på oss nå:)

Får bare tenke framover nå! Merker faktisk at jeg ikke tar det så tungt nå, var nesten sikker på at det ikke gikk veien nå heller.

lykke til alle sammen:)

klemmer

Skrevet

Okei, greit å vite hehe. Jeg har ikke tatt noen el sprøyte, men brukt pergotime.. Får man sånne bivirkninger så lenge etter på? er ganske lenge siden jeg slutte på pergotime tablettene..:/ hmm..

Skrevet

Hei. Satt inn to egg 20 august, testdag i dag, og fikk positiv test i kveld!

Er utrolig lykkelig og takknemlig for at vi skulle lykkes. Håper at mange følger etter med positive tester fremover!!

Er spent på hva UL vil vise, om det er en eller to, siden vi har tvillinger fra før....men nå bare ydmyk og utrolig glad.

Skrevet

Jeg tror ikke jeg trenger å teste på mandag jeg, her spottes det i fleng, og hadde en del rosa crinone i går. Tror nok løpet er kjørt for denne gangen.

Da er det vel bare å ta en liten pause, begynne å trene vekk hormonkiloene, og satse for fullt på eskimoene våre.

I dag føler jeg meg skikkelig bitter, sur og muggen. Men hva hjelper det?

Skrevet

Frøken Gjøken jeg føler sånn med deg....jeg fikk mensen i dag og forsøket er over og ut! Synes det er så utrolig urettferdig!!!!!!!!!!!!! Er sååå lei meg:(

Skrevet

skal egentlig ikke teste før den 8 , er på rd 10 idag. men da testene ramlet ned i postkassa idag klarte jeg ikke å dy meg så måtte bare ta en strimmel....og den var søren meg POSITIV!! Tør ikke helt å slippe løs noen glede ennå da...har mistet begge de to siste gangene...så her er det ikke noen stor glede før jeg kjenner liv hvertfall....og det er vel maaaaange uker til...masse lykke til alle som skal teste snart...og til dere som ikke fikk det til denne gangen...jeg vet såå inderlig godt hvordan det er. Men ikke gi opp!!! Det går tilslutt!!

Skrevet

Jeg skal teste fredag 10, ruger på 2. Skal prøve å holde meg og ikke teste før. Hvor kjøper man tester på nettet? Brukt noen tusen på cb-tester fra apoteket i mitt liv... :-/

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...