kris10n Skrevet 1. september 2010 #1 Skrevet 1. september 2010 Hei! Sist jeg var gravid for to år siden mener jeg at jeg kunne legge inn dato for siste mens,og da jeg logget meg inn på min side, hilste den meg alltid med hvor langt jeg var på vei! Kan ikke finne noe sånt nå. Noen som vet..??
Frøken håpefull - er mamma! Skrevet 1. september 2010 #2 Skrevet 1. september 2010 Den er ikke borte, bare godt gjemt:-) Jeg måtte lete en stund før jeg fant den. øverst til høyre kan du søke gjennom blant annet artikler. Tast inn terminkalkulator, så får du den opp:-)
Babyønske �� Skrevet 1. september 2010 #3 Skrevet 1. september 2010 Du mener nok den på Din egen side. Det skal komme automatisk når du legger inn at du er gravid og termindato. Men jeg får det riktignok ikke til å "funke" hos meg. Jeg har lagt inn at jeg er gravid, men får bare opp info om gutten min, altså hvor gammel han er og hvor mange dager til han har bursdag. Så hvorfor ikke det andre kommer opp, vet jeg ikke. Savner det, for det var veldig kjekt å følge med på sist.
♥Mammatil3små♥ Skrevet 1. september 2010 #4 Skrevet 1. september 2010 Den ligger også på hovedsiden.. Litt langt nede... For å få det opp når du logger inn må du registrere terminen din inne på min side...
♥Mammatil3små♥ Skrevet 1. september 2010 #5 Skrevet 1. september 2010 Din egen side heter det visst ,ja... Hvis du trykker på Din egen side, og brukerinformasjon kan du krysse av for att du er gravid og legge inn terminen din der...
kris10n Skrevet 1. september 2010 Forfatter #6 Skrevet 1. september 2010 flottings, takk for hjelpen!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå