Gå til innhold

Da melder jeg meg inn her igjen...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg kommer tilbake til dette forumet etter å ha hatt enda et mislykket svangerskap. Denne gangen var det en blighted ovum. Fikk utskrapning på fredag, så nå er det bare å se framover og se om vi tør å prøve på nytt. Det var andre gangen på rad at det gikk galt for vår del, mistet et foster i MA i april også da mellom 10 og 11 uker på vei. Vi har fra før tre flotte barn, så vi trøster oss veldig med at vi har dem:) Anbefalingene fra sykehuset var å vente til etter første mens før vi prøver å bli gravide på nytt. Blødningene har allerede gitt seg, så vi får se hvor tålmodige vi er da... Alle gode ting er tre heter det visst, så vi får håpe på at det vil gå bra for oss dersom vi er så heldige å få det til en gang til:))

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kjære trebarnsmum.

Jeg vet hvordan du har det, godt du klarer å være positiv opp i det hele!

jeg har selv kommet tilbake "hit" etter min andre spontanabort for to uker siden (uke 8).

Forrige hadde jeg i uke 11 i slutten av mars (MA med utskrapning).

Prøver å være positiv og tenke at det er naturens gang, men det er trist fordet.

Jeg har heldigvis en sønn på 1,5 år som tar mye av tiden og tankene.

Tenker også som deg at alle gode ting er tre :-) Så neste gang går det nok bra for oss begge :-) Lykke til, og håper spiren kommer fort og henger godt fast i 9 mnd!

Skrevet

Kjære barnnummerto.

Det er fryktelig trist uansett årsaken til aborten, det har du helt rett i. Denne gangen hadde jeg ikke et foster i magen, og kjenner at det hjelper å tenke på det. Men uansett så er det vanskelig. Vi har i grunnen vært gjennom det samme da. Jeg skal krysse fingrene for oss begge to, for at det skal lykkes i det tredje forsøket.

Masse lykke til til deg også, håper på å se at du snart lykkes igjen:))

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...