Gå til innhold

Mine "resultater" av kjærringråd :D

Anbefalte innlegg

Gjest frøken_førstegangsprøver
Skrevet

Ja, har termin i dag, og altfor mye tid å drive, så siden jeg har prøvde litt diverse kjærringråd den siste tiden kan jeg jo dele mine erfaringer :D

Aktivitet : Resultat:

Tørr kanel. Svidd tunge, kvalm

Hoppe i senga. Latter, det var bare gøy

Riks.sex oppskrift. Lyskestrekk, noe sterke kynnere

Sterk mat. Halsbrann, var skikkelig teit av meg

Brystvortestimulering. Harde maserier, såre brystvorter...

Og dette er til og med prøvde med moden mormunn, 2 cm åpning... Såeh..tror vel hva jeg vil om kjærringråd..hehe. Har gått med vonde maserier i 8 uker nå, og er mektig lei.

Junior prøvde jo å komme i uke 32, men de fikk heldigvis stoppet det. Tror han rett og slett blei snurt inni der når han ikke fikk bestemme selv, så nå har han gått i streik... Denna ungen er sta i alle fall :P

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg så på skrekkfilm med moden mormunn og 1 cm åpning.. da gikk vannet for meg!!:P hahaha;)

Skrevet

Hehe, godt å høre det ikke bare er meg som prøver:p

Har prøvd riks.sexoppskrift og pøh... Ingenting skjedde... Bare utrolig ubehagelig å ligge sånn:p

Gått turer og vært aktiv.

Brystvortestimulering.

Ekstra kanel på grøten

Men i dag har jeg pussa vinduer, støvsugd hele huset, vaska stua, bytta gardiner, stryki gardiner, håndklær, kluter og alt som kunne strykes. lagd grøt med ekstra kanel på og etterpå skal jeg ta meg et bad og prøve bryst greiene. Og vil ho ikkje ut da, så er det jammen greit:p Ho prøvde å komme i uke 30, så nå holder ho seg sikkert inne på trass:):) Kjenner e har kynnere og det presser godt nedover nå.. Men det er jo ikkje noe nytt!

Og så skal det sies til slutt at e prøvde brystvortestimulering sist graviditet mens e sto i dusjen, og ho var ute få timer etterpå. Om dette var tilfeldig eller ikkje er vel opp til hver enkelt å bedømme;)

Skrevet

Kanskje jeg skal leie en skikkelig skrekkfilm i kvald ja ;p

Ja, glemte å ta med husvask, det resulterte også bare i enda vondere maserier... Hvor langt er du på vei mamma til 2?

Jeg lå på rom med ei som var 30 uker når jeg var lagt inn i uke 32.. Er vel ikke samme person? Hehe

Skrevet

Lo da jeg leste:

Riks.sex oppskrift. Lyskestrekk

:D

Vet hvordan du har det, hehehe. Ikke lett å være tålmodig når en har ventet så lenge:)

Skrevet

Hehe..ja..det var ubehagelig, og tok liksom romantikken vekk fra hele greia, så nok ikke så sjarmerende ut der jeg lå, men pytt pytt.. Alt skal prøves en gang, er det ikke det man sier a?

Desperat ja..uff, vurderer en ss eller 2 med lakserolje til og med, selvom jeg hele tiden har sagt at DET, det skal jeg i allefall ikke gjøre..

Skrevet

Hehe..jeg må le. Nettopp ferdig med riksen sin oppskrift her også, og magen gjorde det vanskelig å puste. Og plutselig satt mannen igang med bryststimulering for det hadde han lest,det ble så unaturlig at vi bare måtte le..Skal love det ikke er mye romantikk nå ja,det er bare å fullføre og håpe på action. Men akk jeg sitter her utålmodig jeg også etter både kanel, sterk mat (skikkelig halsbrann) etc..

Har venninne som snek forann i køen med et par uker,tror du jeg ble hissig eller..Jeg vil også:)

Skrevet

Her er også alle kjerringråd prøvd, men nå, ni dager over termin, har jeg resignert.

Det er visst noe galt med meg..

Skrevet

E er 37+4 i følge Ul:) Litt lengre med mens termin!:P Nei var nok ikke meg, la helt aleine på rommet e!:)

Skrevet

heey;)

Hva er riks. sex oppskriften går ut på?=)

fortell =)

samler alle slags kjærringråd før det blir min tid:D

Skrevet

Rikshospitalets sexoppskrift for å sette igang en fødsel.

Dette virker ikke alltid, men gir den beste måten å starte fødselen på en naturlig måte.

Ligg på ryggen med hodet og skuldrene godt støttet opp av så mange puter som du synes er behagelig. Partneren skal stå på kne med ansiktet mot deg mellom beina dine. Løft det ene benet så foten hviler på hans skulder. Gjør det samme med det andre benet. Selv om denne stillingen ikke er behagelig gjør den det mulig for penis å trenge så langt inn at penishodet berører livmormunnen.

Det er ikke nødvendig at du får orgasme, men en orgasme kan starte sammentrekninger som senere danner det rytmiske mønsteret for de tidlige veene.

Nå han har hatt sædavgang bør han bli inne i deg i ca 5 min., og du skal ligge i samme stilling med bena høyt i 10-15 min så livmorhalsen blir badet i sæd. Det er også viktig å stimulere brystvortene med hendene eller tungen, dette kan gi virkning også uten samleie. Ca 20 min med stimulering avbrutt av andre former for kjærtegn passer de fleste kvinner.

Etterpå: slapp av og døs gjerne litt. Selv om du ikke har startet sammentrekningene i livmormusklene, har du ganske sikkert hjulpet livmormunnen til å åpne seg raskere."

Skrevet

oki=)

oppfattet og lagret i hardisken;)))

noen som har hørt att dette har gitt utslag?=)

Skrevet

PS: Hvis dere ønsker tips til skrekkfilm, kan jeg "anbefale" DRAG ME TO HELL. Skru av lysene, opp med lyden og kryp inntil kjæresten........

Uuuhhhhhhu den fikk meg til å hoppe meterhøyt ihvertfall, og er generelt ekkel, og litt morsom, på en veldig syk måte..

Skrevet

Morsom lesing, selv om det sikkert ikke er så morsomt for HI.

Det jeg gjorde kvelden før jeg fødte var å spise en kjempestor middag med masse fett i. Pizza med mye ost og friterte løkringer som forrett. Jeg ble skikkelig kvalmmett, og okket meg resten av kvelden. Det føltes som om jeg måtte på do hele tida.

Ved midnatt begynte riene forsiktig, og jeg fødte dagen etter. Teorien min er at all maten formelig presset babyen ut av magen min, og at alt fettet smurte godt. Ha ha. Fødselen fant sted to dager før termin, så det er selvsagt mulig at det ville ha skjedd uansett. Likevel kommer jeg til å ta et slikt kjempemåltid igjen når jeg begynner å bli klar for å føde denne gangen, for det skader jo ikke. :-)

Lykke til! Jeg håper det skjer noe for deg snart!

Skrevet

Er det noen som har link til rikshospitalets oppskrift? Jeg bare synes det var litt merkelig at hode og skuldre skal støttes opp med puter. Jeg var sikker på det var rumpa som skulle heves. Jeg prøvde å søke på nettsidene til riksen men fant ikke noe.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...