☆septemberbarn☆ Skrevet 1. september 2010 #1 Skrevet 1. september 2010 Ønsker alle med termin i september masse lykke til med det store som skal skje framover :-) Dette er vår mnd. ;-) Har enda godt over 3 uker igjen selv. Men riktig mnd er det i allefall :-)
Gjest frøken_førstegangsprøver Skrevet 1. september 2010 #2 Skrevet 1. september 2010 Så koselig da jeg har selv termin i dag..men ingenting som skjer, så jeg tar med meg all denn lykke man kan få... Hehe Masse lykke til til deg også
☆septemberbarn☆ Skrevet 1. september 2010 Forfatter #3 Skrevet 1. september 2010 Oi! Da kan det jo skje når som helst;) Du må holde oss oppdatert;-)
Stjerner Skrevet 1. september 2010 #4 Skrevet 1. september 2010 Så spennende , da skjer det når som helst hos deg:) jeg har selv om tre uker,gleder meg MASSE selv om jeg grue meg litt, er første gang og holder på å flytte til et nytt sted ! masse lykke til til dere ;D dette blir en bra mnd!
☆septemberbarn☆ Skrevet 1. september 2010 Forfatter #5 Skrevet 1. september 2010 Det er vel ganske normalt å grue seg litt nå.. :-) Min første dette og jeg er dritnervøs samtidig som jeg er så glad og spent! :-) Snart sitter vi hjemme med hvert vårt gull. Rart å tenke på at denne lange ventetiden er snart over.. Sommeren har jo gått så innmari fort:-)
helene76 Skrevet 1. september 2010 #6 Skrevet 1. september 2010 Ja, -ENDELIG er September her!!!!! Har termin den 10. men har ei skikkelig "luremus" inne i magen, som har lurt meg på ca.20 forskjellige vis.... Var inne på sykehus 21.08 Hadde 2 cm. åpning og moden mormunn, så veer hadde jeg. Har fortsatt med masse veer i mange timer, men hver gang når jeg bestemmer meg for å ta turen til sykehuset, stopper det helt opp. Man sier at man ikke er i tvil når fødsels riene starter, og jeg har ikke vert i tvil veldig mange ganger.... Har en fra før, men uten alle disse maseriene..... Har også beekkenløsning, så må ha hjelp opp og ned av sofa/ seng, så de natterlige do- besøkene er grusomme.... forstoppelse og store hemorider har jeg fått på kjøpet..... Jippi... Begynner å bli heftig frynsete av dette, og jeg føler så med Dere andre "slitere". Så at vi endelig er kommet i September, hjelper jo veldig med å se lyset i tunnellen Lykke til alle sammen!!!!
☆septemberbarn☆ Skrevet 1. september 2010 Forfatter #7 Skrevet 1. september 2010 Hørtes slitsomt ut dette :-) Formen her har også variert, har vært en tur på sykehuset med ganske sikre tegn på at noe var på gang. Men - det viste seg at det var en UVI som har forplantet seg oppover ryggen... Dobesøkene kan jeg omtrent stille klokka etter på natterstid.. :-) Begynner å bli problematisk å ha på sokker og barbere leggene... Så må nesten le av meg selv og mine tapre forsøk på å få det til å gå. Men ser fram til målet nå. Håper bare det blir i september og at han ikke bestemmer seg for å holde seg inne til oktober :-)
Gjest frøken_førstegangsprøver Skrevet 1. september 2010 #8 Skrevet 1. september 2010 Skal oppdatere jeg vettu... Ingenting foreløpig.. Ja, det med at man ikke er i tvil er vel litt på kanten, har vært inne 2 ganger de siste 3 ukene hvor vi alle trodde ting var i gang... Sterke rier, regelmessige og gode, men så stopper det helt opp og går tilbake til de vanlige maseriene jeg har hatt i 8 uker..søvn, hva er det... Hehe. Ble lagt inn i uke 32 med premature rier, fikk drypp, og de klarte heldigvis å stoppe det.. Men da jeg endelig fikk dra hjem fikk jeg beskjed om at "ja, da ses vi om max 2 uker..." Så mentalt er jeg maaaange uker på overtid. Men uff, bekkenløsning og hemoroider kan ikke være noe morro.. Har heldigvis sluppet unna begge deler! Noen som har noen gode råd for å lokke ut denna ungen? Tror han trenger skikkelig overtalelse, han ble nok snurt når han ikke fikk komme i uke 32, så jeg er sikker på at han da tenkte :" nei vettu hva..da kan de ha det så godt, gidder ikke å prøve igjen i alle fall" ! Hehe
fruandersen gutt 5.okt`10 Skrevet 1. september 2010 #9 Skrevet 1. september 2010 Ja, endelig september!!! Det er en fin høstmåned! Jeg har termin 23.sept Begynte i permisjon i dag, dvs vikariatet mitt er herved over. Ny jobb er ikke akkurat i mine tanker nå! Formen er fin, utroolig tungpustet, tross av at han har kommet seg et stykke nedover. Nå er det bare å komme i gang med siste forberedelser! Jeg startet permisjonen med å komme hjem til fantastisk middag, og en laang middagshvil ) Vi har en spennende tid fremfor oss! Lykke til alle sammen!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå