Anonym bruker Skrevet 1. september 2010 #1 Skrevet 1. september 2010 Overskriften sier det meste.. Hvordan får dere dagene til å gå? vesla min har feber, øyebetennelse, hoste osv... Hun er veldig aktiv uansett, men er veldig grinete og skal lite til før hun eksploderer. Stakkars har vondt Vi ser litt på drømmehagen om morgenen, og ellers vandrer hun bare rundt å leker, kan jo ikke gå ut. Vi leser bok og leker stort sett..Men føler hun blir veldig sliten og trøtt fort så vil liksom ikke herje for mye.. Hun er også våken hele natten.... Tips/ erfaringer? Takk!
Gjest Kira06 Skrevet 1. september 2010 #2 Skrevet 1. september 2010 Kjenner meg godt igjen i det du skriver ja! Har en frøken på 1 år som har vært hjemme fra barnehagen hele uken med feber og forkjølelse. Hun er som din veldig aktiv, men for øyeblikket er lunta hennes ekstremt kort. Blir så sint og grinete for ingenting. Vi sliter også med å få aktivisert henne, men har dessverre ingen gode tips... bare masse medfølelse:)
FruTB Skrevet 1. september 2010 #3 Skrevet 1. september 2010 Åh, ja - det er slitsomt! Bo er syk for andre gang på 1 uke nå - nå er det heldigvis pappan som er hjemme med ham, første runde tok jeg. Jeg er ikke så nøye på dette med ut/ikke ut, hvertfall ikke på vår/sommer/høst, hvor det ikke er alt for kaldt. Så når det er sovetid går vi ut og han sover i vogna, så får i det minste jeg luftet hodet, og han får frisk luft. Er allmenntilstanden ok, og han vil leke, så er vi litt ute i hagen og husker, leker rolige leker, osv - når vi kommer hjem fra turen. Ellers er vi inne og ser tv, hører på musikk, leser bøker, lego, baker, lager middag, og andre huslige ting. Er han skikkelig syk med høy feber og ikke orker noen ting blir det noe annet. Da ligger han for det meste på sofaen og sover, mens jeg daffer ved siden av med blad/tv.
svirrehodet Skrevet 1. september 2010 #4 Skrevet 1. september 2010 vi kjøpte inn fingermaling, tusjer etc som funket veldig bra. Og så bader vi i stampen, har kjøpt inn dvd med "Timmy". samt han sitter med puslespill og slike "pusleleker".. kjedelig og vanskelig når så små er syke..
Anonym bruker Skrevet 1. september 2010 #5 Skrevet 1. september 2010 Takk for svar alle sammen:) godt å høre fra andre som er i samme båt. Nå er det jo "høysesong" for syke barn, så vi får bare stålsette oss damer:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå