Anonym bruker Skrevet 1. september 2010 #1 Skrevet 1. september 2010 Synes det er litt tøft og søtt samtidig og vurdere det sterkt ..... Har tatt litt tid å venne seg til det egentlig..pussig det med navn, har man ingen assosisasoner så er det litt vanskelig, eller kanske bare greit noen ganger;-)
Anonym bruker Skrevet 1. september 2010 #3 Skrevet 1. september 2010 Det er jo et pent navn. Tenker litt på Bertine Setlits eller hva hun het... hun sangeren. Men kjenner ingen andre som heter det. Er det ikke forkortelse for Albertine, sånn egentlig? =)
Anonym bruker Skrevet 1. september 2010 #4 Skrevet 1. september 2010 Zetlitz het hun. =) Pen jente og nydelig stemme, så ikke den dummeste å hete det samme som. Slettes ikke belastende navn det.
Anonym bruker Skrevet 1. september 2010 #5 Skrevet 1. september 2010 Bertine Zetlitz tenkte jeg faktisk ikke på ! tøff dame hun :-) HI
Anonym bruker Skrevet 1. september 2010 #7 Skrevet 1. september 2010 Mormor heter også det. Til mellomnavn. Liker det og hadde det på navne-lista:-)
Anonym bruker Skrevet 1. september 2010 #9 Skrevet 1. september 2010 Hehe du skulle jo ikke spurt her hvis du ikke vil ha noen assosiasjoner til navnet når jeg tenker Bertine, tenker jeg "Bertine, kom hjem igjen!" hørt Kom hjem Bertine av Løgnaslaget? hahaha fant den ikke på youtube men.. dette er kanskje godt nok, hør etter på teksten http://www.youtube.com/watch?v=ppEHA_LOEv4
Anonym bruker Skrevet 1. september 2010 #10 Skrevet 1. september 2010 Fint navn! Ville vurdert det selv, hvis vi skulle hatt ei jente.
Anonym bruker Skrevet 1. september 2010 #11 Skrevet 1. september 2010 Synes ikke det er pent... Men er bra alle ikke har samme smak da
Anonym bruker Skrevet 1. september 2010 #14 Skrevet 1. september 2010 Datter`n min heter Bertine. Jeg elsker navnet. Hun har dobbeltnavn, og Bertine er det andre navnet, men vi bruker begge to. En sjelden gang bruker jeg bare Bertine når jeg ska prate med henne. Så jeg syns det er et nydelig navn å ikke mange som heter det.. Jeg er ikke glad i navn som er på "ti-på-topp" listene...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå