Gå til innhold

til dere med barn som sover hele natta(eller får pupp 1gang)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Dere som har babyer på 1-3mnd og som sover hele natta,eller med ett måltid iløpet av natta.hvor mye sover da den lille på dagen?

til dere andre med baby på 1mnd,hvor mye sover den på dagtid?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg ammer ikke da,men da gutten min var 1 mnd spiste han 1 gang på natta. La han i 24 tiden, da spiste han i 06 tiden så sov vi litt til.

Da sov han MYE på dagen også.

Nå er han straks 5 mnd og sover hele natta. fra 19-20 til 06-08. På dagen sover han en dupp på 1 time ca, så to smådupper på 20min ca:)

Skrevet

vi bruker å ha et måltid på natt/tidlig morning. Kommer litt an på når siste måltid var på kvelden!

Iløpet av dagen sover han også mye, spiser ca hver 4 time og har gjerne 1-2 timer med våken tid mellom måltidene. Kan tenke meg at han er våken i gj.snitt 8 timer pr dag.

Han er forrsten 7 uker

Skrevet

2 mnd. Sover fra ca 23.30 til ca kl. 06.00, og så fra ca 06.30 til ca 09.00. Sover 30-45 minutter fra ca kl ,10.00/10.30, 3-4 timer i periden 12/12.30-15-30/16.30, så ca 45 minutter fra ca 17.00, så 2-3 dupper til på kvelden på ca 30 minutter hver. blir ca 5-7 timer om dagen og ca 9 timer om natten.

Skrevet

Canari, du har en skikkelig sovebaby!

Lillegutt her sover hele natta, men så sover han ikke så mye på dagtid. Han sover fra 18.30 ca til 06.30 og har første luren rundt kl 08.30. Da sover han i 30 min.

Neste lur er rundt 11 til 11.40 og så er siste luren fra ca 14/14.30 og varer i en time max.

Så begynner leggerutinene i 17 tiden.

Skrevet

Mini her er 7 mnder, men har vært slik siden han var 1 mnd gammel.

Skrevet

3,5 mnd.Lille tulla mi legger seg kl 19, og står opp kl ca 07. Hun sover veldig lite om dagen, syns jeg da. Maks en halvtime ca en halvtime etter mat. Får mm, og en liten smaksporsjon grøt om kvelden.

Skrevet

Min våkner to ganger om natta da men jeg svarer allikevel ; )

Jeg legger mini ca 20.00-21.00. Da sover han til et sted mellom 23.00-01.00. Så sover han fram til 03.00-05.00 og så fram til i alle fall 08.00 (Litt urolig som de fleste er mellom 06.00-07.00 men sovner hardt etterpå og må ofte vekke han rundt 08.00-09.00 for å få snuppa i barnehagen.

Etter en time er han trøtt igjen og da sover han ofte 1,5 time. Ny mating og våkentid og ny dupp på ca 1,5 time. Så to korte dupper på en halvtime til time på ettermiddagen.

Så mini her sover faktisk ofte 17 timer i døgnet fortsatt (Han er 10 uker). Jeg er veldig happy med det : )

Skrevet

Ja takk, er godt det, nesten uvirkelig, fordi forrige hadde kolikk og sov nesten ingenting. "Kliper meg i armen" hver dag :-) Men det jevner seg vel ut, som de sier.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...