Gå til innhold

Prøver igjen, etter senabort i sommer....

Anbefalte innlegg

Skrevet

På den ordinære UL, fant de ut at min lille jente hadde HVHS (hypoplastisk venstre hjertesyndrom) + ingen hovedpulsåre inn til hjertet. Etter mye råd og snakk med leger, fant vi ut at det beste for henne- vil være å slippe. Hun hadde måttet gjennom tre store operasjoner, og HVIS hun hadde overlevd- hadde hun bare hatt 50% hjertekapasitet resten av livet. I tillegg kunne hun fått hjerneskade, ikke orket å leke som andre barn, sondemat i minst to år, bodd på sykehus i ca to år... Dette var et hardt valg. Men jeg fødte en nydelig jente, 15 juli i uke 21.... Vi hadde henne hos oss i tre timer, tok masse bilder.... En uke etter hadde vi begravelse. Jeg ordnet alt selv. Bestilte blomster, pyntet kirken, la henne i kisten (sammen med en bamse, bilde og et rosa pledd) Vi kjørte kisten selv i bilen, jeg hadde henne på fanget.... Det var en nydelig begravelse. Vi valgte å bare være oss to foreldre, og et besteforeldrepar tilstede. Det var vi som hadde sett og holdt henne...Det var en intens sommer.... og det er først nå det er gått opp for meg, og det er til tider veldig trist. Men jeg har en grav å gå til, og jeg har også begynt å jobbe igjen. Har litt problemer med gravide damer, og små babyer.... men det er bare noe jeg må lære meg å takle. Jobber i tillegg i barnehage, hvor det stadig dukker opp både gravide mødre og babyer. Jeg håper på å bli gravid snart igjen :-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg føler virkelig med deg. Du og dine kjære har gått igjennom noe forferdelig trist og den opplevelsen vil dere ha med dere resten av livet. Jeg ønsker deg alt vel videre og håper på at du vil bli raskt gravid og at dette svangerskapet vil forløpe uten noen vanskelige valg og komplikasjoner!

Skrevet

Lenge siden jeg har grått av et innlegg meg dette var sterk lesing.Du skriver på en nydelig måte.

Ufattelig vondt.Ord blir fattig og tapet er så alt for stort..

Håper virkelig Sprien sitter snart hos deg

Mange gode tanker sendes deg!!

Skrevet

Jeg sender deg mange store klemmer. Og jeg vet hva dere går gjennom. Jeg Fikk ikke valget om å ta abort, men gutten var død da jeg kom på ul i uke 20. Det tøffeste jeg noensinne har gått gjennom.

Håper dere har fått god oppfølging i etterkant av aborten. Og håper du blir gravid fort igjen. Jeg er nå i min 8 uke og alt ser bra ut så langt. Krev ekstra god oppfølging i neste svangerskap.

Mange klemmer fra meg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...