Gå til innhold

Bukse-tips?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er 35 uker i dag, og alle buksene mine strammer så.. Noen med gode tips til mammabukser som ikke strammer, selv ikke i linningen? Foreløpig er løsningen kjole, men har bare sommer-mammakjoler, og det blir nok snart litt i kaldeste laget...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg kjøpte noen stoffbukser på only, er ikke mammabukser men er san stoffkant øverst slik at de ikke strammer.

Ellers går det i tights med singlett eller tunika over:)

Skrevet

her går det kun i tights..har en tynn dongeri mammabukse fra hm som funker.. ellers blir alt bare stramt og ekkelt..

Skrevet

Mest tights her også. Har en olabukse fra Svangerskapet som jeg fortsatt bruker, men kan ikke lenger ha den over magen, så bretter den ned. Er i uke 39 i morgen så det meste strammer jo, men nekter å gå i joggebukse ute:-) Litt fin skal man jo føle seg.

Skrevet

Cargo mammabuksene fra HM synes jeg har vart lenge. Men nå siste uka er det bare en av dem som passer lenger, og det er den med aller tynnest stoff. De som hadde tykkere stoff, nesten som dongeri, måtte jeg slutte med for et par uker siden. De passer, men det blir for mye press på nedre del av magen.... Tillater meg selv å gå utendørs i joggebukse nå når det er siste uka ;)

Gjest frøken_førstegangsprøver
Skrevet

Jeg fant ingen gode mammabukser i den tid jeg prøvde å finne noen, hvis det er olabukse du mener. Selv med de gode greiene over magen, så strammer det jo i livet. Her har det gått i tights og topper, mildt sagt lei det nå, men har termin i dag, så snart kan jeg vel trøkke meg inn i de gamle buksene :P

Hadde jo egentlig ikke noe svar på spm ditt, men tiden går så sabla sakte nå, så da slenger jeg meg på de jeg kan...hehe

Lykke til med buksejakt!

Skrevet

Bruker masse strømpebukse jeg. Kjøper Pierre Roberts ullstrømpebukser i en for stor størrelse på rema 1000, også har jeg skjørt el kjole til. Tights med tunika er jo også lettvint!

Jeg kommer meg fortsatt inn i noen gamle skjørt som var for store da jeg ble gravid, og kjoler er det jo lett å bare ha cardigan over. Orker ikke å kjøpe et eneste plagg til for gravide, siden dette er siste svangerskap;)

Skrevet

Her går det også i tights som mange andre sier, med tunika. Men merker at det begynner å bli kjøligere om morgenene og på kveldene (er jo ute så mye som mulig), og at jeg snart vil ha behov for noe godt og varmt under. Heldigvis har jeg en mor som er en racer på symaskina, så gamle stilongser i ull etc blir raskt omformet litt slik at de passer bollen:)

Frem til ca uke 27 kom jeg meg ned i en mamma-dongeribukse fra HM, men det kan jeg se langt etter nå. Syns det blir "for mye" stoff under magen for å si det slik, er vanskelig nok å bøye seg- trenger ikke en stoffpølse i tillegg liksom:S

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...