Gå til innhold

Akupunktur?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Er det noen her som har erfaringer med akupunktur i veien mot å bli gravid? (eller kjenner andre som har det?)

Alle erfaringer tas i mot med takk!

Har vært prøver siden November 2008 uten at det har skjedd stort, både jeg og forloveden er utredet uten at de finner noe, så jeg vil gjerne prøve alt annet før vi setter igang med kunstige hormoner og IVF. Derfor har jeg nå bestemt meg for å teste akupunktur og er veldig interessert i å høre om andres erfaringer med dette :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg selv går på behandlinger. Jeg har endometrioze og hodeverk. Det kan hjelpe å "ordne opp" systemet der nede!

Jeg har ei på jobb som aborterte mange ganger og fikk ikke unge så gikk hun på sånne akupunktur behadlinger og er ei mor til en kjekk 3 åring i dag.

Her kan du lese litt om det:

http://www.familie-klinikken.no/site/index.php/www/OEnske-om-barn

Min akupunktør laget også ei liste med vitaminer som kan hjelpe i mitt tilfelle.

Skrevet

Jeg gikk til akupunktur fra juni 09-jan 10 /(vært prøver siden august 08).

Men hadde liten virkning på meg, ble ivertfall ikke gravid. Gikk 1 gang pr. uke. fikk også "babyklister" (tabletter som skulle gjøre at egget festet seg). Men altså ingen virkning. Dessuten en veldig lite hyggelig dame, kostet også 400,- pr. behandling, så det ble jo gangske dyrt etterhvert!!

Vurderer å prøve Frøyaklinikken, vet ikke helt hvor du bor da. Men gå inn på www.froyaklinikken.no og les der, kanskje du blir litt "klokere".

Lykke til!

Skrevet

Takk for svar, begge to :-).

Jeg har time på klinkk fjeld på majorstua i morgen så er spent på hva de vil si. Har lest mye inne på de sidene til de klinikkene dere nevner, men tenkte at det kunne være interessant å høre andres erfaringer, for regner med at de kun beskriver solskinnshistoriene på sidene sine ;) hehe

Skrevet

Jeg går til akupunktur og fotsone behandling for å se om dette kan hjelpe meg å bli gravid. Har hatt tre behandlinger så jeg vet ikke enda da om det hjelper. Har bestilt Vitex som jeg har tatt i fire dager nå.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...