April11 Skrevet 1. september 2010 #1 Skrevet 1. september 2010 I går opplevde jeg en liten blødning ved toalettbesøket… Blødningen var ikke stor, men jeg så at det var ferskt blod. Jeg kontaktet lege med en gang og fikk time dagen etter (i dag). Det legen gjør er å ta en blodprøve (hormonprøve), denne prøven skal jeg ta en gang til – dette for å sjekke at verdiene stiger… Er det dette som skal til? Ingen undersøkelse? Bare vente å se om verdiene stiger…
aprilprinsesse2011 Skrevet 1. september 2010 #2 Skrevet 1. september 2010 hvor langt på vei er du? tror ikke d er så mye de kan gjøre, bortsett fra Ul da, men d er så vanskelig å se noe før uke 7. hadde en ex.u. ved nyttår, der de var inn med innvendig ultralyd. de leita og leita, og trodde de fant noe til slutt. d var bare en liten tiny tiny ting. hadde store problemer med å se hva d prøvde å peke på som kunne være noe
J -76 Skrevet 1. september 2010 #4 Skrevet 1. september 2010 I og med du er 10 uker så kan du jo be om henvisning til UL, eller ta det privat. Vil tro det er den beste måten å sjekke nå, nevnte ikke legen muligheten for dette? Lykke til og husk mange har blødninger under svangerskapet, men viktig å sjekke ut for det er ikke godt å gå å være urolig og stresset. Klem
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå