<3 mi corazoncito <3 Skrevet 1. september 2010 #1 Del Skrevet 1. september 2010 Og egentlig så vet jeg ikke helt hva jeg skal kjenne etter heller. Snakker nå om å kjenne bevegelser osv.. Jeg er 18+3. Har til tider kjent noe som minner om "en luftboble som sprekker" men igjen - så kan det jo faktisk være akkurat dèt det er også.. Har siden ca uke 13 tror jeg, når kvalmen gikk over, ikke følt meg gravid. Eneste er fortsatt at brystvortene er superømme, brystene har ikke vokst noe heller. Dèt er liksom det eneste jeg kan merke, og innimellom akkurat som "strekk-smerter" nede på begge sidene i magen.. Når skal man kunne kjenne noe? Skal på UL neste torsdag og egentlig gruer jeg meg kjempe masse, grugleder meg.. Er så redd for å få dårlige nyheter... Takk på forhånd til alle som måtte ha et lite svar til meg =) Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/142269385-jeg-merker-s%C3%A5-lite/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
mastermind Skrevet 1. september 2010 #2 Del Skrevet 1. september 2010 Har det på samme måte. Kanskje kjent noe, men veldig usikker. Skal på UL fredag, er da 18+1. Grugleder meg, spennede å se, men livredd for dårlige nyheter. Det er ikke før uke 23 eller noe at du "skal" kjenne noe så ta det med ro. sist kjente jeg det 17+1, hadde ventet det ble før denne gangen, men som sagt usikker på om jeg har kjent noe. Veldig sjelden at det er dårlige nyheter på UL. De gangene det er noe galt skjer det en spontanabort før uke 12, eller man har smerter eller blødninger. Alt for mange av min omgangskrets har dessverre fått dårlige nyheter siste årene, men som både de og andre sier; hvorfor skulle det være noe galt? Ingen grunn til det! Men snart får vi svar! Masse lykke til på UL. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/142269385-jeg-merker-s%C3%A5-lite/#findComment-142269417 Del på andre sider Flere delingsvalg…
vivvi_90 Skrevet 1. september 2010 #3 Del Skrevet 1. september 2010 Hei.. Du må huske på at alle jenter og svangerskap er forskjellige.. Noen er supergravide i fra uke 12, og kjenner spark, og har mange symptomer.. Mens andre ikke kjenner spark eller noe som helst før i uke 22-24!! Jeg selv tror jeg er sånn ca midt i mellom:p Kjente spark/bevegelse (luftboblefølelsen) i fra uke 14-15, og nå i uke 21 kjenner også pappan sparkene:) Det kan jo godt være at du har foranliggende morkake? Da kjenner man det jo ikke så tidlig! Eller at du er høy? Sånn at babyen har en lang rygg å ligge inntil:) Alle jenter bærer også barnet forskjellig, sånn at ingen har det helt likt.. Hvis du ikke finner helt roen, så kan du jo kjøpe deg en angelsound (selv om det KAN være vanskelig å finne hjertelyden selv) mens du venter på UL. Jeg kjøpte på www.emimport.net, og kjempe fornøyd med den;) Alt er nok helt fint med babyen din skal du se:) Og masse lykke til på ultralyd i neste uke:D klem:) Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/142269385-jeg-merker-s%C3%A5-lite/#findComment-142269557 Del på andre sider Flere delingsvalg…
<3 mi corazoncito <3 Skrevet 1. september 2010 Forfatter #4 Del Skrevet 1. september 2010 Ja jeg er veldig klar over det, men jeg finner da alltid et eller anna å bekymre meg over Nei jeg er bare 160 så veldig høy er jeg ikke. Og var hos jordmor for 5uker siden og da fant hun hjertelyd med engang om den var veldig klar og tydelig. Så vet jo at det var liv der da. Men føler bare jeg leser at så mange merker bevegelse slik som deg - i uke 14 og utover. Og bare siden jeg er så vanvittig fin i formen at jeg ikke skulle tro jeg var gravid engang. Selvom jeg bare skal være veldig glad for det. Kastet opp og var plagsomt trøtt fra uke 6-13, og når det gikk over ble bare alt så "rart" hehe hvis du skjønner Tuuusen takk. skal bli så godt å få det overstått. Samme som da jeg fikk høre hjertelyd hos jordmor. Da kunne jeg senke skulderne. Så det skal bli deilig for hodet mitt :) Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/142269385-jeg-merker-s%C3%A5-lite/#findComment-142270368 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå