Gå til innhold

Dere som er tilknyttet Danmark og CFC

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi må nå over til det private, og har jo lenge tenkt at det skal bli i Damnark.

Lurer på noen ting:

Ser det er mange som er tilknyttet CFC. Hva er grunnen til at dere har valgt akkurat denne klinikken?

Vet om kontrakten på denne 3-packen som gjelder fram til barnet er født. Dette er jo en godt grunn til å ta dem, hvis kontrakten opphører 3 mnd etter konstatert graviditet, hos alle andre.

Har prosessen og det praktiske vært greit, og hvordan er de å forholde seg til?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg må ha sæddonor, så da må jeg til Danmark og København er jo praktisk og så virker det jo som Lindenberg & co er langt fremme på området. De tilbyr også lavstimulert regime. Derfor CFC for meg :-)

Siden jeg går på lavstimulert så er prisen lavere (DKK 9000) enn vanlig regime og har da ikke benyttet meg av 3-pack.

Bruker gynekolog i Oslo som samarbeider med CFC. Hun skriver ut repsepter, foretar kontroller og har kontakt med CFC ift. videre behandling, samt gir sykemelding.

Fungerer veldig greit synes jeg. Har også noen ganger direkte kontakt med CFC og de er alltid vennlige og gir rask tilbakemelding.

Skrevet

Takk for svar, pippi9 :-)

Skal høre med den gynekologen som jeg har vært i hos i forbindelse med opplegget i Pors (hun samarbeider med dem), om hun kan fortsette å følge meg opp og ha kontakt med CFC også.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...