Gå til innhold

Uke 36, hvordan er formen jenter?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har netopp rundet uke 36 og er nå hjemme og venter.... håper ukene frem til terminen går raskt nå. Men en 2 åring fra før, begynner det å bli tungt nå. Har endel kynnere, leggkramper, halsbrann og vondt i ryggen.... hehe, men vet jo veldig godt at alt dette forsvinner når tassen er ute! :-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er 36+0 i dag faktisk.....og formen er ikke helt på topp. Har en 4 åring og en 2 åring fra før, og ja - det er tungt!!!!!! Har som deg kynnere, leggkramper halsbrann, samt fått MASSE vann i kroppen som gjør at hendene verker hvis jeg bruker de.....og er ekstremt trøtt og sliten. Blæh. Men trøster meg med at det er siste gangen jeg går gravid, og nyter å ha litt tid for meg selv på dagen mens de andre er i barnehage. Snart er babyen ute og da er han ute.......he he.

Skrevet

3 uker igjen i dag til keisersnitt:)

Egentlig med ganske godt mot, for sammenlignet med forrige svangerskap så er jeg i toppform!!

Kramper, kynnerer, vond rygg (egentlig bare om nettene), brennende smerte i bekken, øm i magen, nedpress (spesielt siste dagene), halsbrann, puster og peser bare jeg går opp trappene hjemme, veeeldig kort lunte, hovne og verkende fingre,,, ellers så ser jeg at "fødetryne" begynner å vise seg så er glad for at jeg snart har fullført:)

Ellers så er også jeg trett og sliten,,, har faktisk innført 2 kviler iløpet av dagen og da sover jeg godt:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...