daydreamer Skrevet 1. september 2010 #1 Skrevet 1. september 2010 Jeg har netopp rundet uke 36 og er nå hjemme og venter.... håper ukene frem til terminen går raskt nå. Men en 2 åring fra før, begynner det å bli tungt nå. Har endel kynnere, leggkramper, halsbrann og vondt i ryggen.... hehe, men vet jo veldig godt at alt dette forsvinner når tassen er ute! :-)
Kuredu Skrevet 1. september 2010 #2 Skrevet 1. september 2010 Jeg er 36+0 i dag faktisk.....og formen er ikke helt på topp. Har en 4 åring og en 2 åring fra før, og ja - det er tungt!!!!!! Har som deg kynnere, leggkramper halsbrann, samt fått MASSE vann i kroppen som gjør at hendene verker hvis jeg bruker de.....og er ekstremt trøtt og sliten. Blæh. Men trøster meg med at det er siste gangen jeg går gravid, og nyter å ha litt tid for meg selv på dagen mens de andre er i barnehage. Snart er babyen ute og da er han ute.......he he.
lucky meee:) Skrevet 1. september 2010 #3 Skrevet 1. september 2010 3 uker igjen i dag til keisersnitt:) Egentlig med ganske godt mot, for sammenlignet med forrige svangerskap så er jeg i toppform!! Kramper, kynnerer, vond rygg (egentlig bare om nettene), brennende smerte i bekken, øm i magen, nedpress (spesielt siste dagene), halsbrann, puster og peser bare jeg går opp trappene hjemme, veeeldig kort lunte, hovne og verkende fingre,,, ellers så ser jeg at "fødetryne" begynner å vise seg så er glad for at jeg snart har fullført:) Ellers så er også jeg trett og sliten,,, har faktisk innført 2 kviler iløpet av dagen og da sover jeg godt:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå