Gå til innhold

Må kanskje avlive hunden min imorgen :(

Anbefalte innlegg

Jeg er så lei meg og det er vanskelig å være positiv fordi jeg er på rugedag 5 og er veldig redd for at dette skal ha innvirkning på forsøket. Det passer veldig dårlig nå... Og jeg er jo selvagt veldig glad i hunden min Rico og jeg kommer til å bli kjempelei meg.

Har det veldig vondt akkurat nå og nå som alt det andre gikk så bra og jeg føler meg bra...:(

Fortsetter under...

Kondolerer så mye, sota76 ;-(

Jeg er kjempeglad i dyr og hatt hund selv tidligere, og vet hvor tøft det er når de går bort.

Den første tiden etter innsettet er det ingenting man kan gjøre som påvirker om det blir en graviditet eller ikke. Da er det ene og alene opp til om egget fortsetter å utvikle seg og fester seg. Så sånn sett synes jeg ikke du skal være bekymret. Håper det er en liten trøst. Skjønner allikevel godt at du tenker tanken om at det kan gjøre det.

Igår kveld ble min 8 1/2 år gamle collie avlivet. Min beste venn måtte få slippe alle plager nå selv om det var forferdelig tungt. Det var veldig tomt i huset idag og det er vanskelig å tenke positive tanker i denne rugetiden. Jeg har hatt et tøft år bak meg og det har hendte mye vonde ting så nå får en snart håpe ting snur.

Jeg er egentlig en glad og munter dame men nå føler jeg at livet jobber mot meg.

Ååå utrolig trist, jeg føler med deg!! Har selv to hunder, som jeg elsker over alt ...og vet også hvordan det er å miste en slik venn:-(

Håper at det snur seg snart for dere...at rugetiden fører til spire!

Stor trøsteklem til deg! Dyrene gir så enormt mye!

Annonse

Huff, det var trist. Jeg har selv hund og har opp gjennom livet måttet (være med på å) avlive tre hunder som jeg var veldig glad i.

Så jeg vet godt hvordan du har det. Heldigvis blir det bedre etterhvert, selv om du alltid kommer til å savne hunden.

Du trenger i alle fall ikke legge sten til byrden ved å bekymre deg ekstra for forsøket, for som andre sa lenge oppe, så påvirker ikke tankene dine hva som skjer eller ikke skjer i magen. Du må bare gjøre det du kan for at du skal ha det best mulig, og tenke på deg selv, det er det beste du kan gjøre.

Så håper jeg du føler deg bedre etterhvert - og håper det blir strålende nyheter og halvannen uke.

Mange gode og varme klemmer til deg

Hei...

Å misste et dyr er fryktelig trist...føler med deg...de er jo våre trofaste, små bestevenner...

Stakkars deg...

Når det gjelder egget, så ikke bekymre deg på dette stadiet...det lever sitt eget liv...

Lykke til!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...