Gå til innhold

Stakkars minien min... Vil bare sove på mamsen på dagen - Fremdeles..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Han er 12 uker. Og mamsen er beinhard og legger han i vogga, tar han opp når han griner - ikke sutrer, men griner. Sitter og holder han i hånda, og mini griner. Har han litt i fanget til han nesten sovner, legger han i vogga, han våkner med en gang hodet treffer lammeskinnet, sutrer og griner, har han litt i fanget osv. osv. Nå er han utslitt, og han innfunnet seg med at det blir vogga, ikke mamsen. Men mansen sitter ved siden av og passer på. Han sover så vidt, dritfornærma med smukken i munnen.

Og så synes jeg så synd på han, men jeg kan bare ikke la han sove i fanget hele dagen - jeg får jo ikke gjort en ting annet enn å sitte med han i fanget og surfe på facebook og dib.

Stakkars gullet mitt, dette er lite populært....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi hadde samme problemet frem til knøttet var ca. 2 mnd. Men da begynte jeg å legge en t-skjorte eller topp som jeg hadde brukt, oppi voggen til han. Da gikk det ikke lang tid før han fant seg i å ligge i voggen. Etterhvert fikk han seg et koseteppe. Det er han nå avhengig av, så er krise hver gang det skal vaskes.

Skrevet

Hehe, har prøvd det, men neida :P Desverre er jeg ikke så beinhard likevel.. Nå ligger han og purker i fanget igjen ;)

Skrevet

Kjenner meg igjen:) nå er minsten 2.5mnd å siste ukene har det blitt bedre... han sovner på meg/pappan/bestemor samme hvem liksom så la jeg han når han sov ordentlig tungt, våkna han etter 10min så ble det til 15 min osv... nå sover han leeeenge alene:) nå funker det 50% av gangene å legge han når han neesten sover så ligge holde han i handa til han sovner ordentlig å sniiike seg bort:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...