mamma for 3 skjønne gutter Skrevet 1. september 2010 #1 Skrevet 1. september 2010 Tenkte jeg skulle introdusere poden på 3 mnd for mme for å gi litt påfyll om kvelden, da det virker som han ikke får nok med bare pupp. Har prøvd både nan og hipp men han ble kjemperød rundt munnen av begge sortene. Er det noen som har erfaring med dette og vet om en type som han mest snnsynlig vil tåle? Helsesøstra var det lite hjelp i...
ღMadame_mim ღ Skrevet 1. september 2010 #2 Skrevet 1. september 2010 Hva med den til nan som de selger på apoteket? nan ha1 eller noe slikt??? Bruker selv bare vanlig nan så er ikke sikker på hva den andre heter!
desembergutt09 + ?? 31.1.12 Skrevet 1. september 2010 #3 Skrevet 1. september 2010 Akkurat samme skjedde med vår gutt! Han ble rød rundt munnen med en gang av både nan og hipp og grøt med mme pulver i. Ta han med til legen så kan du få resept på nutramigen. Den er veldig dyr men om du får respet på den får du refundert utgiftene fra Nav. VI ga opp å bruke den for den smaker ikke spesielt godt og jeg har hatt nok melk og har til nå pumpet til grøten. Nå er han 8 mnd og vi har begynt med rismelk til grøten. Lege sa vi skal vente med å prøve melk / prdukter med melk til han er rundt året. Hittil har det ikke vært noe problem. JEg tenkte det var litt snodig reaksjon. De fleste andre som har allergiske reaksjoner på melk blir jo dårlige i magen, men det ble altså ikke vår gutt. Bare dette merkelige utslettet.
HippieChic Skrevet 1. september 2010 #4 Skrevet 1. september 2010 Hei! Frøknen vår har og fått masse utslett av Nan, men det plager henne ikke så får Nan fortsatt. Ser ut til at det bare er forbigående? Hipp fikk hun til gjengjeld hard mage av.(vondt!) Skal ikke være lett dette her :-) Du kan jo prøve Collett..? Den har vært på markedet siden jeg var liten(altså mer enn 30år) , så må jo være litt bra? Også har vel Småfolk melk også tror jeg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå