Gå til innhold

Allergisk reaksjon mot nan og hipp

Anbefalte innlegg

Tenkte jeg skulle introdusere poden på 3 mnd for mme for å gi litt påfyll om kvelden, da det virker som han ikke får nok med bare pupp. Har prøvd både nan og hipp men han ble kjemperød rundt munnen av begge sortene. Er det noen som har erfaring med dette og vet om en type som han mest snnsynlig vil tåle? Helsesøstra var det lite hjelp i...

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/142268894-allergisk-reaksjon-mot-nan-og-hipp/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det finnes mme som er mildere enn Hipp og Nan, men vet ikke om det gjelder bare mildere for magen, eller om det også gjelder andre allergiske reakjoner. Du får kjøpt dem på apoteket. Nesté har en type som heter Nan H.A,1 (hypoallergen). Og så finnes Nutramigen, Neocape (eller noe sånt), Althera og andre typer som, hvis jeg ikke tar helt feil, ikke er basert på kumelk og er gode for kumelkallergikere. Gutten min ble mye bedre av Neocape og Nutramigen og har brukt det et par uker. Nå går jeg forsiktig over til Nan H.A.1, og det ser ut til å gå bra. Men vi har hatt magetrøbbel da, ikke andre allergiske reakjoner.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...