to engler + spire Skrevet 1. september 2010 #1 Skrevet 1. september 2010 Er det noen som har erfaringer med akupunktur mot kvalme? Evt. prøvd seaband fra apoteket? Holder på å bli gaaal av denne kvalmen som varer hele dagen...
Anine78 Skrevet 1. september 2010 #2 Skrevet 1. september 2010 Hei, jeg har prøvd. Gikk 6 ganger, ville så gjerne at det skulle fungere, men det gjorde desverre ikke det.
to engler + spire Skrevet 1. september 2010 Forfatter #3 Skrevet 1. september 2010 Prøvde du sånne seaband også eller? Vil så gjerne prøve og finne noe som kan hjelpe...
Anine78 Skrevet 1. september 2010 #4 Skrevet 1. september 2010 Går med de sea-band ene 24 timer i døgnet. Synes ikke de fungerer men tør ikke ta de av... Jeg vet det er jo helt forferdelig. Tenk at sånn her har folk hatt det i alle år og så har de enda ikke klart å finne på noe som hjelper. Men ville prøvd både akupunktur og seaband. Bare fordi de ikke virket på meg kan det jo godt hende de gjør det på deg. La meg gjerne få vite hvordan det går. Krysser fingrene for deg;)
^mini^ Skrevet 1. september 2010 #5 Skrevet 1. september 2010 Jeg har gått til Homeopat pga uvelhet og kvalme. Fungerte veldig bra på meg
Ada81 Skrevet 1. september 2010 #6 Skrevet 1. september 2010 Jeg har prøvd begge deler. Seaband virket ikke. Var på 6 akupunkturer hos godkjent behandler, men det hjalp meg ingenting dessverre. Like kvalm, hele dagen og kaster opp fortsatt. Likevel glad jeg prøvde det. Har ikke lyst å bruke kvalmestillende. Tvi tvi og masse medfølelse!!
gravidus Skrevet 1. september 2010 #7 Skrevet 1. september 2010 akupunktur hjelper ikke, seaband hjalp med en gang jeg tok de på! har hatt de på i mange uker, tør ikke ta de av
to engler + spire Skrevet 6. september 2010 Forfatter #8 Skrevet 6. september 2010 Tusen takk for svar alle sammen. Har nå gått med seaband noen dager uten resultat, fortsatt like kvalm og kaster opp. Skal bestille med time hos akupunktør for et forsøk. Kommer til å angre meg hvis det skulle vise seg å virke og jeg ikke har prøvd! Skal holde deg oppdatert Anine78!
magica fra tryll Skrevet 6. september 2010 #9 Skrevet 6. september 2010 Akupunktør har reddet meg i 2 svangerskap:) Forrige gang hadde jeg 6 behandlinger, denne gangen holdt det med 2(men fikk flere nåler, og også sånne som du går med) Hadde minimal effekt av sea-band.... Har hatt 3 svangerskap uten akupunktur, så har litt å sammenligne med..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå