Gå til innhold

smerte ner mot lårene...hva er det?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Misstenker at jeg har fått bekkenløsning. Har drit vondt i korsryggen, og det knekker (knekkelyd) når jeg går. Blir værre jo mer jeg beveger på meg. :(

Er også bare 17 uker. Men bekkenløsning kan komme mye tidligere enn det har jeg hørt.

Annonse

Jeg hadde bekkenløsning fra uke 12 i første svangerskap.... nå i andre gikk det bra "helt" til uke 16, så det kan komme tidlig ja. Jeg har smerter/ bekkenløsning "bak", og har strålinger/stølhet ned til knærne bak, så det blir nok samme for dem som har foran eller begge plasser. Kjennes nesten ut som at jeg ikke har tøyd ut etter hard trening.

Lykke til

Høres ut som typisk begynnende bekkenløsning det der. Det behøver ikke å bli ille selv om det kommer tidlig. Noen får det tidlig, men om du er forsiktig kan du holde det i sjakk.

Har du bekkenløsning har du krav på gratis fysioterapi hele svangerskapet og i 6 mnd etterpå.

Jeg fikk plager rundt uke 18 denne gangen - smerter i symfysen og ned i lårene, er nå fullgått 25 uker, og det er ikke blitt mye verre. Noen dager er jeg helt fin, andre dager er det veldig vondt.

Forøvrig får vi alle bekkenløsning - babyen hadde ikke kommet seg ut uten. Det er bare ikke smertefullt for alle.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...