Gå til innhold

påan igjen..!ny vogn?:-) litt langt;-)

Anbefalte innlegg

trodde jeg hadde funnet drømmevogna..valget sto mellom en tfk joggster og en emmaljunga city cross...jeg valgte å kjøpe en brukt joggster iii..for så vidt fornøyd,go og trille og det svingbare hjulet praktisk når man er på shopping.eneste er at det "henger seg oppe" når det blir stående litt på "skjeiva",og at den da kan velte tror jeg...! ser også ut til at jeg må begynne og skifte ut deler pga slitasje-den ser godt brukt ut;-) bla handtak,bremser +...!så da tenker jeg:hva slags vogn vil jeg ha da???

kriterier:

-lett og god og trille både på asfalt,grus og skogsvei(blir en del trilling,bor på bygda:-)

-gjerne vendbar sittedel(har ikke prøvd sportsvogndelen så vet ikke hvordan det vil fungere enda å ha han fra meg...),men ikke et must

-ikke must med svingbart forhjul da jeg har ei super mc laren-trille jeg kan bruke på shopping

-stor handlekurv så man har god plass når man skal på tur eller shopping;-)

-lett og svinge,selv om det skulle bli 4 hjul

Gutten er 5mnd nå og bruker fortsatt baggen på tfk-vogna,men snart må sportsvogndelen på og jeg gruer meg litt..

Valget står mellom Em City Cross, Em Scooter eller tfk Twist!:-)

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/142268363-p%C3%A5an-igjenny-vogn-litt-langt/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...