ønskeren Skrevet 1. september 2010 #1 Skrevet 1. september 2010 Hei lurer på om noen andre har opplevd dette? Etter dette innsettet (ca 3-4 dager etter) har hunden blitt redd/skeptisk til meg. Han tørr ikke komme bort til meg,knurrer til meg vis jeg kommer bort til han og koser med han! Han har aldrig vært slik på de andre forsøkene! Noen som har noen erfaringer/meninger om dette????? Blir veldig lei meg og frustrert når han ikke vil ha noe med meg å gjøre. klem klem
lindynatt Skrevet 1. september 2010 #2 Skrevet 1. september 2010 er jo mulig du er gravid og at du derfor lukter annerledes?
ønskeren Skrevet 1. september 2010 Forfatter #3 Skrevet 1. september 2010 får håpe det er derfor:) Men er jo kjedelig vis han da skal være slik i 9 mnd:( Men håper virkelig spirene sitter nå, og at det er derfor,han har jo aldrig vært slik på de forige forsøka.
ønskeren Skrevet 1. september 2010 Forfatter #4 Skrevet 1. september 2010 ingen andre som har noen erfaringer ol. med dette?
Endeligmamma<3 Skrevet 1. september 2010 #5 Skrevet 1. september 2010 Jeg har to hunder selv, men har ingen erfaring med dette. Har derimot hørt at hunder ofte merker graviditet før vi selv.....men da har jeg hørt at de snuser og kanskje vil grave på magen... ...hørtes rart ut at hunden er redd deg...hmm, kanskje redd for å få konkuranse..hihi?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå