Levine ♥ Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ♥ gravid Skrevet 1. september 2010 #1 Skrevet 1. september 2010 Hei jeg prøvde å regne meg til at du kansje hadde havnet på denne siden nå. Husker du at vi fulgte hverandre på assistertbefruktning? Du ble gravid, å jeg lyktes ikke da. Men nå er jeg gravid igjen å venter barn i april. Hvordan går det med deg da?? Du har vel bare 3 mnd igjen du nå.. spennende tid nå Vet du hva det blir eller...... Er glad på dine vegne :)
Levine ♥ Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ♥ gravid Skrevet 3. september 2010 Forfatter #2 Skrevet 3. september 2010 Er du kansje ikke her....?
mammasgull Skrevet 3. september 2010 #3 Skrevet 3. september 2010 Heiiiiiiiiiii du Så utrolig koselig, og så GØY at du lykkes!! Skal over i dette siste trimesteret på mandag, da er jeg i uke 28, men sniker allerede litt her inne..hehe Var det ikke du som skulle stake ut veien for oss andre sist gang? Så utrolig gøy at du er gravid, du har jammen ei spennende og spesiell tid foran deg. I magen ligger det en aktiv gutt, har 3 mnd igjen, termin 1.des. Send gjerne PM om du vil Klem
Levine ♥ Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ♥ gravid Skrevet 4. september 2010 Forfatter #4 Skrevet 4. september 2010 Har sendt deg pm.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå