Stolt trebarnsmamma Skrevet 1. september 2010 #1 Skrevet 1. september 2010 Det står morsmelkerstatning basert på melk på 1 og 2 mens på NAN 3 står det tilskudd basert på melk. Her har mini vært dårlig i magen i 3 uker, men tror det er bare tennene som er årsaken. Noen som har opplevd at magen blir dårlig ved overgang fra 2 til 3?
ღMadame_mim ღ Skrevet 1. september 2010 #2 Skrevet 1. september 2010 har faktisk aldri hørt om noen som har begynt på nan3. Har flere jeg kjenner som skulle gå fra 1 til 2 og da fikk de problemer med magen. De måtte bare gåt tilbake til 1 igjen! Selv har jeg ikke byttet over fra 1 og komer heller ikke til å gjøre det. Begynte med fast føde istedet jeg og da trenger man ikke å bytte iføge hs.
husmus &2 Skrevet 1. september 2010 #3 Skrevet 1. september 2010 Ser ikke helt poenget med nan3, forrigemann fikk lite nan2 fordi han begynte å gulpe så mye av det så tipper vi aldri går over fra 1 til 2 her. Etterhvert begynner vi jo med vanlig melk ved ettårsalderen.
MathildeC Skrevet 1. september 2010 #4 Skrevet 1. september 2010 Vi byttet til NAN 3 ved 10 mnd, ingen mageproblemer eller noe her.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå