Gå til innhold

SEPTEMBERDAMER!!:) Dette er vår måned!:)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Endelig er vår måned kommet:) Tenk at denne måneden har vi TERMIN:):) Helt sprøtt spør du meg!:) Snart har vi alle nurka våre i arma!:)

Selv har e mens termin 13 og UL den 21. Formen har vært elendig siden Desember, så er ganske så klar for å bli kvitt kvalmen og migrena:) Men aller mest å se hvordan lille jenta vår ser ut, hvor stor ho er og er ho lik søskna sine?:):) Hvordan starter fødselen tro? Mange spm som lurer nå!

Har sett det er en del av September-klubben som har født allerede:) SNIKERE:p Hehe:);) Hvordan er det med dere andre?:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Iiiiiiha!!

Tenk at det er september. Her er i grunnen formen strålende :) Merkelig mye energi som jeg bruker på å vaske hus og vinduer, klær og barn. He he tror denne "bygge rede" greia har tatt helt av. Var gangsperr når jeg våknet idag. Ellers har jeg time til jordmor idag. Mindre enn 2 uker til termin 13 sep. Håper alt er som det skal være og at mini vokser og er frisk.

lykke til september-damer :)

Skrevet

FINALLY!!!!! :)

har tenkt tanken hele fordømte natt faktisk, at NÅ er d sept.... :) kan skrive under på det innlegget her inne om at jon blund har dævva ja...

formen er grei, skal ikke skryte på meg for mye her altså.. Men vært sm lenge så er så lei av bare å være hjemme...

Storesøster på 3 år venter og veeeeldig... :) det blir så spennende å se hva hun sier!!!

Har ks om kun 5 (!!!!!!!) dager nå... Så de siste dagene; BRING 'EM ON!!!!! :)

Skrevet

Jeg har faktisk menstermin i DAG! Men ifølge UL-termin må jeg vente til søndag... Og det stemmer sikkert, for det er fint lite action her. Hadde masse kynnere i går og hadde lenge et håp om at det skulle gå over i mer hardbare saker, men jeg sovnet pent på puta og våknet i dag tidlig uten så mye som en flekk på lakenet. Slimproppen glimrer med sitt fravær og tolmodigheten er strekt til det ytterste. Prøver å distrahere meg selv med "viktige" forberedelser så dagene skal gå fort!

Skrevet

Termin 13 september jeg også, venter en gutt :)

Ganske i grei form, slitt en del med synsforstyrrelse og begynnende migrene de siste ukene, ellers innmari tungt å puste, kjennes ut som om noen sitter på bringa mi og klemmer, så det gleder jeg meg mest til å kunne puste ordentlig igjen.

Vasker vognposer og tepper idag så er jeg egentlig klar....

Skrevet

JA!!!! :):):) Endelig er september kommet. Jeg har termin 21 :) Men han må bare komme nå hvis han vil :P Er klar jeg :)

Gjest poäng har fått baby <3
Skrevet

Hihi, jeg snek i køen. Termin i dag, 1. sep, men babyen min er 12 dager gammel nå ;-D

Klarer ikke heeelt å gi slipp på dere enda, for jeg var så innstilt på å gå lenge over termin. Også er det jo så koselig her inne! :-)

Lykke til, alle septemberdamer, snart kommer deres babyer også :-)

Skrevet

Endelig SEPTEMBER!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Formen er ganske grei, har termin den 16. Har vært sykemeldt siden slutten av februar og er ganske lei av å være hjemme, så gleder meg til å få noe å gjøre om dagene:) Har hatt masse kynnere/maserier (eller hva det nå heter) den siste uka, magen er stram nesten hele tiden, håper det ikke er alt for lenge til snuppa kommer:)

Skrevet

Jeg har termin 18 september og begynte permisjonen på mandag. Utrolig deilig å være i permisjon! Må si at jeg har hatt et fantastisk svangerskap og skal virkelig ikke klage. Men nå mot slutten er jo kroppen tung, og jeg orker ikke det helt store aktivitetsnivået. Skulle gjerne gått lange turer på dagen, men de forblir ganske korte. Men så lenge formen er så bra som den er nå (sover også ganske godt om natten), skal jeg virkelig prøve og nyte denne tiden fremover.

Har overhodet ingen tegn på at noe kommer til å skje snart, men man vet jo aldri... Hodet er festet og frøkna er fortsatt aktiv i magen. Er faktisk mindre plaget med kynnere enn tidligere. Kan kanskje ha noe med at jeg slapper av mer, mens jeg var mer sliten og stresset når jeg jobbet.

Gleder meg til det kommer noen tegn på at noe er på gang...

Skrevet

Psykisk har jeg vært på overtid siden jeg hadde 27 dager igjen til termin, for da ble storesøster født... Og hele dette svangerskapet har vært preget av å komme seg inn i uke 37, men nå som jeg er godt inn i uke 37, så oppdager jeg at jeg har glemt å forberede meg på at det like godt kan skje at jeg går over termin (19.sep). Å huttemegtu!!!!! Er veldig klar for at lillesøster kan komme nå. Hun er estimert litt stor også, så overgangen fra prematur til forvokst har jeg lyst til å unngå.....!

Lykke til alle septemberklare! Skal bli gøy å se hvilken rekkefølge vi føder i!!!

Skrevet

Har ul termin 21 og mens termin 19 så jeg er veldig spent nå, kjenner etter alt som er litt utenom det vanlige med kroppen. Det som plager meg nå er bekkenet og forstoppelse :(

Men ellers er det meste klart og jeg gleder meg masse til å møte babyen :=)

Skrevet

Termin 23.september, og starter permisjonen min imorgen (er uansett 100 % sykemeldt for tiden, så blir ikke den store forskjellen egentlig hehe). Koser meg med rolige dager hjemme, mens dattern min på snart 2 år er i barnehagen- rydder og ordner, og slapper av litt innimellom slagene (blir en del BIM ja;)

Meeen, formen begynner nå å synke litt må jeg si; pga bekkensmerter og elendig nattesøvn.. Har begynt å våkne om natta pga vonde, regelmessige tak i magen, men det er nok bare maserier/ modning, siden de som regel gir seg utpå morgenen og ikke øker i intensitet som rier vil gjøre.

Bare 37 uker på vei nå, så hvis dette skal fortsette hver natt fremover, ser det ikke lyst ut med tanke på å "lade batteriene" før fødsel gitt:/ I tillegg våkner som regel dattern min et par ganger iløpet av natta, så blir en del flying mellom rommene og oppvåkninger pga det også.

God nattesøvn er derfor fremmedord for tiden ja, men siden jeg har disse rolige timene for meg selv hjemme på dagtid, så går det likevel overraskende greit må jeg si- for er jo så koselig å være gravid også, kjenne på sparkene og spenningen som bare øker for hver dag nå=) Fødte 2 uker før termin sist gang, så litt spent på når denne snella vil ut!

Gjest frøken_førstegangsprøver
Skrevet

Termin i DAG :D men må nok fint belage meg på overtid. Har hatt vonde maserier siden jeg ble lagt inn pga truende prematur fødsel i uke 32, og kan vel ærlig si jeger lei, men men, uansett ikke lenge til jeg får se babyen...

Har jeg klart meg så langt skal jeg søren meg klare litt til.

Skrevet

WUHUUU!

"Sommeren" gikk uventet forbi som et svusj! Det føltes så lenge til september når sommeren meldte sin ankomst, men det var jo ingen sak likevel :) Lykke til damer!

Skrevet

Var august dame med termin 30.8, men september er en flott måned! Er litt lei nå, men har hatt et fint svangerskap med stort sett fin form. Har masse kynnere, mens smerter og vondt i korsryggen. Håper det er min tur snart.

Lykke til!

Skrevet

Endelig ;-) Så ikke tråden din før jeg laget min egen :-) Bra det er litt positivitet her inne i disse siste dagene og ukene :-)

Lykke til alle sammen :D Håper dere får fantastiske fødsler alle sammen!

Skrevet

ENDELIG :) Jeg har termin i morgen så håper det skjer noe nå snart. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...