Gå til innhold

Fryktelig lite symptomer...4+4

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Ingen symptomer her heller bortsett fra at jeg tisser oftere enn jeg pleier. Er ca 5 uker på vei.

Jeg har hatt både sa og bo det siste året. Da hadde jeg veldig mye og veldig tidlig symptomer - så jeg tar det som et godt tegn at det føles annerledes denne gangen ;)

Jeg er 7+0 idag og har ikke hatt så veldig til symtomer. Kun litt ømme puppe til tider og lite murringer. Men jeg var på ul igår å fikk sett hjertet slå. Så det går an å ha lite symtomer og alt er ok.

Slik var det for meg helt i starten også. Fant bare symptomer om jeg kjente riktig godt etter...:) Jeg har i likhet med deg mistet, og det gjør jo sitt for at man blir mer bekymret.

For min del har symptomene kommet i drøssevis etterhvert. I starten var kvalmen en lettelse, men etterhvert har den blitt en plage. Bekkenet verker, halsbrann og kynnere irriterer. Disse kom fra uke 6/7 og utover...

Mest sannsynlig får også du merke mer til symptomene av graviditeten om ikke lenge, men inntil den tid gjør du lurt i å nyte fraværet av symptomer..;)

Hei!

Er litt mindre påvei enn deg, men kjenner også veldig lite til graviditeten. Jeg har ikm dagen idag. Å fant ut at jeg var gravid på fredag, veldig tidlig.

Merker jeg var litt kvalm lørd sønd mand, og har kjent litt murringer.. ellers veldig lite annet. Går kanskje litt oftere på do. Til tider litt svimmel.

Kroppen verker litt. Å kjenner av og til litt strålig, smerter i brystene? Men syns de ikke er spes ømme eller hovne slik de var sist.

Føler heller ikke at magen er så oppblåst. Kjenner litt press i tomhullet/mellomgulvet? Noen som har opplevd det før?

Opplevde MA i Uke 8 sist, og da følte jeg meg skikkelig gravid.

Testet meg ikke før ikm dagen da, men hadde da hatt sterke mensmurringer, småsmerter i flere dager.. som om mensen skulle komme hvert minutt.. uten at den kom.

Blir jo nesten bekymret av dett, når jeg ikke kjenner så mye murringer..

Skal til legen idag å måle hcg, bare for å sjekke nivået.

Reiser til syden i natt og, så får ikke målt noe mer før om et par uker. Men kanskje greit. Å komme litt bort, slappe av litt og la alt gå sin gang .. Er litt bekymret for svangerskap utenfor livmor, eller at det er festet i feil livmor. Siden jeg har to, og den ene er altfor liten til å kunne utvikle et foster. Men lykke til alle sammen, og håper spira klorer seg fast i 9 mnd :)

Annonse

Ser ikke ut til at innlegget ble registrert så prøver igjen...

Har heller ingen symptomer, bare litt ømme bryster innimellom og etter at jeg har blitt så grådig forkjøla og hoster og nyser så river det av og til i lyskebåndene, så satser på at det er ett godt tegn :)

Er bare 5+1 i dag, så håper symptomene kommer kastet over meg snart... ellers har jeg også mistet før, har 2 MA og 2 SA de siste 18 mnd så er jo selvsagt litt bekymret :/

Skal på tidlig UL om 12 dager - gru-gleder meg til den timen, men håper virkelig at jeg får se ett blinkende hjerte på ul da :)

Koselig at vi entret 1 tri sammen da Giinaღ :)

Klems

Sist jeg var gravid så hadde jeg masse symptomer fra før jeg visste jeg var gravid, sånn rundt uke 4. oppkast, større,ømme pupper+ masse anna.

Nå har jeg nesten ingen ting. Har vært litt småkvalm et par morgener,men har gått over nesten før det har kommet. I dag har jeg hatt litt halsbrann, men det hender det seg jeg har ellers å. Synes likesom det hadde vært greit med litt symptomer, sånn at jeg kjenner jeg er gravid :) Men er vel helt normalt, akkurat som alt anna i et svangerskap ;) Er forresten 5+3

Giinaღ : Man er nødt til å ta den digitale med ukeindikator på morgenurin, for dersom man tar den på utvannet urin, vil ukeindikatoren vise feil, altså for lite hcg... så tror du kan ta det helt med ro!! Alt er nok helt i orden ;)

Satser på at det går veien for meg også denne gangen, må være positiv inntil det motsatte er bevist, hehe ;)))

Håper vi kan følge hverandre helt ut 3 tri!!!

Stooooor klems

Hei dere!

Jeg er visst 4+2 i dag og merker fint lite.

Er i perioder litt kvalm og synes egentlig det er litt tidlig å bli det.

Skal til lege på fredag av andre årsaker, men skal ta en test med det samme. Blir litt sikrere når testen hos legen også blir positiv. Skal med det samme høre om tidlig UL, da jeg også har mistet i MA tidligere. Blir ekstra nervøs da kjenner jeg.

Annonse

Jeg bare ba om å få ta hcg. Greit å vite hvordan nivået ligger.

Hvor høyt nivået er, eller om det ligger på det normale sier litt mer om det hvertfall er festet inni livmoren, og ikke utenfor feks.

Det er vanlig å ta hcg med to dagers mellomrom, for å se etter bra stigning.

Men siden jeg skal dra til Tyrkia inatt, får jeg kun målt idag. Så blir det ny målinger om ei uke med da to dagers mellomrom.

Puppene mine verker av og til.. men huff, ikke gøy med lite symptomer heller.

Kjenner det stikker til i livmor, eggstokk området av og til. Nesten så det er vondt. Prøver ikke bekymre meg, men blir redd.. side jeg har opplevd MA og hadde stikninger smerter i samme område, men det var i Uke 8.

Nå kjennes det bare ut som mensen smerter egentlig.. litt svakere enn det kanskje..

Å så sliter jeg veldig med korsryggen, men det har jeg gjort lenge nå og har vært ekstremt ille siste mnd.

Håper det roer seg etterhvert.

Håper vi alle kan holde følge fremover, og at vi om 7-8 mnd er lykkelige foreldre :)

Ja, helt sikker! Vanlig graviditetstest kan tas når som helst etter ikm, men ukeindikatoren er spesiell, må tas på morgenurin dersom ukeindikatoren skal bli nøyaktig, les bruksanvisningen, hehe :)

Leste gjennom bruksanvisningen igjen nå og fant ingen notat om det... mulig jeg er blind. Så da ringte jeg til Clairblue og spurte og der sa de det samme som deg, det er SVÆRT VIKTIG at man tester med morgenurin. Takk og takk!!!!!!!! :)

Jeg er snart 5 uker på vei, og jeg kjenner endel "dragninger" i magen. I tillegg føler jeg at magen er oppblåst. Da jeg gikk gravid sist merket jeg ikke noe før uti uke 5 da jeg var kvalm en morgen eller to, utenom det tok det tid før graviditetssymptomene kom.

Tenk så herlig om du slapp symptomer! Jeg skjønner godt at du tviler, jeg gjør det selv innomellom (er 5+6), men etter å ha vært gravid 5 ganger før (3 SA og to nydelige barn), vet jeg at symptomene kommer litt til forskjellig tid. Jeg har bestemt meg for å tenke at jeg skal være glad hvis jeg kommer meg til uke 6 el 7 uten å være kvalmere enn jeg er nå.

Hilsen en som jobber hardt med å tenke positivt, og håper det påvirker forholdene i magen (håper det smittet litt).

Hei igjen Giinaღ :))) Mener det stod i bruksanvisningen jeg da, eller kanskje på selve forpakningen?? Du fant det nå ut da, er bare glad for å helpe, hehe :)))

Ha en strålende fin dag :)))

Stooooor klems

Og så begynte jeg å blø og mine mistanker var riktige. Hadde INGEN følelse av graviditet denne gangen. Hadde noen dager med ordentlige symptomer som forsvant helt. Og det stemte iallefall for meg.

Lykke til alle sammen. Jeg kommer forhåpentligvis sterkere tilbake VELDIG snart :)

Nei så faen Giinaღ :(((

Det var jo ikke dette som skulle skje!!! Jeg mener, er du helt sikker da??

Uff, håper det går bra med deg og at du fortsatt er gravid jeg da!!! Tenker masse på deg, venter spent på oppdatering og gir deg en kjempe-god-varm-trøste-klem i mellomtiden...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...