viertre + spire Skrevet 31. august 2010 #1 Skrevet 31. august 2010 Hvordan vet jeg hva som er vinter og hva som er vår/høst dress?? Noen sa at Reimatec var vår/høst. Stemmer det?? Skal bestille på nettet og vil jo ikke gjøre feil. Skal ha en vinterdress
marinas skatt Skrevet 1. september 2010 #2 Skrevet 1. september 2010 Står det lettvektsfor er det vår / høst produkt. Reima tec og reima tec+ fåes som både høst og vinter dress. Flere av vintermodellene har også ekstra padding i baken. Sjekk Reima sine egne sider om du er usikker.
viertre + spire Skrevet 1. september 2010 Forfatter #3 Skrevet 1. september 2010 Har funnet en av fjorårets modeller på en nettbutikk. Å den modellen ligger ikke på Reima sine sider. Men det står at den er for mellomsesong.
marinas skatt Skrevet 1. september 2010 #4 Skrevet 1. september 2010 Hm... Da vil jeg kanskje tro at det er vår/ høst dressen. - Med litt for og ikke uforet som parkdressene ? Vinterdressen er vel ikke mellomsesong ?
viertre + spire Skrevet 1. september 2010 Forfatter #5 Skrevet 1. september 2010 Det er igrunn det jeg også tror. Utrolig dumt, for trodde jeg skulle gjøre ett kupp. jaja
marinas skatt Skrevet 1. september 2010 #6 Skrevet 1. september 2010 Du bor ikke i nærheten av sverige da ? -Så kan du bestille på nett ifra sverige , danmark eller finland med poste restante adresse eller co adresse til sverige ? -Ikke toll og lavere porto mellom eu land :-) Jeg bor nær finland så bestiller alt fra finland til co adresse , eller kjører og handler i finland.
viertre + spire Skrevet 1. september 2010 Forfatter #7 Skrevet 1. september 2010 bor nært Sverige ja. Hvilke nettbutikker kan jeg bestille fra??
marinas skatt Skrevet 1. september 2010 #8 Skrevet 1. september 2010 her: Hjem / Nettbutikkguide / Svenske nettbutikker Svenske nettbutikker * 1 klass * ABC Leksaker * Ajabajakids * Anna Cill * Baboon * Babybutiken * Babyshop * Barnbutiken * Barnlyan * Barnlycka * Barnskobutiken * Barnskoshopen * Barnvanligt * Blå Elefant * Blingo * Bonti * Boris bus * Bus och Rackartøy * Busigt * Carl & co * Copenhagen kids * Ecoloco * Familjetorget * Fresh milk * Fridolina * Geggamoja * Gigi Kids * Glada Grodan * Hero4kids * House of Hedda * Imse Vimse * Juniform * Knodden & knytet * Kretsa * Krumelur * Kidsbutik * Liandlo * Lilla bebben * Lilla Mirakel * Lilla W * Liten på landet * Little kids corner * Little princess * Lucky Little Me * Lykkeliam * Maja och Tuvalisa * Maria nyckelpiga * Matador Kids * Minimudus * Min pluddevutt * Mollio * Moon Kids * Mor & Liten * My Baby & Junior * My first room * My Little Ztore * Okodoki * Nanook of Sweden * Norrbaggen * Pixiekids * Rafsen * Rebuz kids * Sakfabriken * Simpleworld * Silverbaby * Skattkammaren * Slitage * Smallkids * Små knyten & Runda Magar * Smatting * Små Vi * Svea Li * Svenska barnrum * Trollungar * Uteungar * Wilma Morris * Zillstar Får du sendt til innen sverige slipper du toll og lavere frakt :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå